اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر خبر داد

افتتاح 34 پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان ابهر

فرماندار ابهر گفت: به مناسبت دهه فجر 34 پروژه عمرانی و خدماتی شهرستان ابهر افتتاح می‌شود.

افتتاح 34 پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان ابهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نورالدین رفیعی عصر امروز در دومین جلسه ستاد برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: آذین‌بندی مناسب شهر ابهر به مناسبت دهه فجر آغاز شده است.

وی ملت ایران را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران دانست و بیان داشت: برنامه‌های دهه فجر باید متناسب با جایگاه، عظمت و شکوه انقلاب اسلامی ایران باشد.

فرماندار ابهر به افتتاح 34 پروژه عمرانی و خدماتی و سرمایه‌گذاری به مناسبت دهه فجر در شهرستان اشاره کرد و تصریح کرد: مردم شهرستان ابهر همانند دیگر آحاد جامعه در شهرها و روستاهای شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند.

در ادامه جلسه منصور محمدپور اظهار داشت: جلسات 10 کمیته شهرستان ماهنشان برای برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه فجر تشکیل شده است.

فرماندار ماهنشان با بیان اینکه برنامه‌های متمرکز در سطح شهرستان ماهنشان به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود، افزود: سالانه برنامه‌های مختلفی در شهرستان ماهنشان اجرا می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه پروژه‌های شهرستان در دهه فجر در یک روز مشخص افتتاح می‌شوند، گفت: امید است مسئولان استانی نیز برای افتتاح این پروژه‌ها حضور داشته باشند.

انتهای پیام/73008/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول