اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان:

آقایان برنامه‌ریزی ندارند، رفسنجان را به کمبود امکانات متهم می‌کنند/ ضیایی باید از ما متر می‌خواست

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: آقایان برنامه‌ریزی ندارند، رفسنجان را به کمبود امکانات متهم می‌کنند.

آقایان برنامه‌ریزی ندارند، رفسنجان را به کمبود امکانات متهم می‌کنند/ ضیایی باید از ما متر می‌خواست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مس رفسنجان در دیدار برابر نفت و گاز گچساران بیش از آنکه متوجه بازی و برتری فنی مقابل حریفش باشد، تحت تأثیر جو ناشی از حواشی پدید آمده از سوی اندک تماشاگرانی شد که تیم میهمان با خود به رفسنجان آورده بود؛ هرچند در این بین محمدحسین ضیایی، سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز نیز از روز قبل از آغاز مسابقه در گفت‌و‌گویی با سایت باشگاه نفت و گاز عملاً شهر رفسنجان و زمین برگزاری مسابقه را فاقد امکانات و استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقات فوتبال دسته اول دانسته بود و جرقه‌های اولیه برای شعله‌ور شدن حواشی را در این مسابقه زده بود.

علی زینلی، مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اتفاقات دیدار تیمش در برابر نفت و گاز گچساران، اظهار داشت: اشتباهات داوری به بحثی همه‌گیر در فوتبال ما تبدیل شده و قضاوت‌های پر اشتباه برخی داوران برای ما به مسئله‌ای تبدیل شده است.

وی عنوان کرد: در این بین کسی فریاد باشگاه مس رفسنجان را نمی‌شنود و با توجه به تاثیرگذاری این اشتباهات در نتایج تیم مس و جایگاه تیم در جدول مسابقات هیچ تصمیم‌گیری در مورد داوران خاطی نیز اعمال نمی‌شود.

داور تحت تأثیر فریادهای ضیایی قرار گرفت

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان ابراز داشت: حتی این موضوع در بازی برابر بدر بندرکنگ نیز برابر ما دردسرساز شد و وقتی با ضربه علی علیزاده به گل رسیدیم، داور گل بدون نقص ما را نپذیرفت و روز گذشته نیز در حالی که چیزی تا پایان بازی باقی نمانده بود، داور در حالی اقدام به اعلام خطای پنالتی کرد که مهاجم حریف در حرکتی مشهود خود را در درون محوطه جریمه ما به زمین انداخت.

وی افزود: داور جوان این مسابقه در تاثیر داد و فریادهای نیمکت تیم میهمان و ضیایی سرمربی این تیم قرار گرفت و اگر با دقت و شجاعت بیشتری قضاوت می‌کرد، هرگز آن صحنه را پنالتی اعلام نمی‌کرد.

ضیایی اگر می‌گفت متر هم در اختیارش می‌گذاشتیم

زینلی با اشاره به انجام رفتارهای غیرحرفه‌ای و به دور از اخلاق ضیایی در قبل و بعد از پایان بازی، بیان داشت: کادر فنی و سرمربی حریف تخصص زیادی در حاشیه‌سازی داشتند، پیش از آغاز بازی ضیایی در گفت‌وگویی با سایت باشگاه نفت و گاز گچساران، رفسنجان را شهری فاقد امکانات اعلام کرد و عنوان داشته بود، زمین ورزشگاه نوش‌آباد از ابعاد استاندارد برخوردار نیست.

وی اضافه کرد: ضیایی به خوبی می‌داند کارشناسان فدراسیون فوتبال پیش از آغاز فصل از امکانات محل برگزاری مسابقات دیدن می‌کنند و ملاک اخذ میزبانی در یک شهر تائیدیه کارشناسان فدراسیون فوتبال است، بهتر بود که ضیایی قبل از مطرح کردن صحبتش از ما درخواست یک متر می‌کرد تا به وسیله متر کردن زمین از استاندارد ابعاد آن اطمینان حاصل کند.

زینلی عنوان کرد: این تیم تعدادی از تماشاگرانش را با خود به رفسنجان آورده بود که این عده پیش از آنکه هوادار و حامی باشند، تماشاگرنما و حاشیه‌ساز بودند، حرکات و رفتاری که این تعداد انگشت شمار از خود در ورزشگاه نوش‌آباد به نمایش گذاشتند تاکنون در مسابقات لیگ یک ندیده بودم.

وی ابراز داشت: ما حدود هشت سال است که در سطح حرفه‌ای فوتبال کشور فعالیت داریم و در این مدت تیم‌های بزرگ و با کارنامه‌ای مانند تراکتورسازی و گسترش تبریز، ملوان انزلی، استقلال تهران، سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان و مس کرمان و ... به رفسنجان آمدند و در همین زمین نوش‌آباد برابر ما مسابقه دادند، جالب آنجا است که باشگاه‌هایی با آن سابقه و قدمت هیچ یک از حواشی و برنامه‌های نفت و گاز گچساران و سرمربی‌اش را نداشتند.

زینلی تأکید کرد: چرا هیچ‌ یک از مربیان و اعضای این تیم‌های بزرگ سخنانی به این سبک و سیاق را در مورد شهر رفسنجان ایراد نکردند و به شهر، مردم و زمین مسابقه ایراد نگرفتند.

وی اذعان داشت: ما طی این چند سال حدود 150 بازی رسمی فوتبال را در شهر رفسنجان و این ورزشگاه برگزار کردیم که در این مدت کوچک‌ترین حاشیه و نقطه ضعفی نداشتیم و هیچ‌گاه هیچ تیمی نسبت به امکانات شهر و ورزشگاه بر ما خرده نگرفت، هر چند خود بر این باوریم که امکانات ما در حد ایده‌آل نیست، اما از امکانات برخی از شهرهای دیگری که میزبانی مسابقات دسته اول فوتبال کشور را بر عهده دارند، بهتر است.

آقایان برنامه‌ریزی ندارند، رفسنجان را به کمبود امکانات متهم می‌کنند

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان عنوان داشت: ضیایی خودش را تافته جدا بافته می‌داند و می‌خواهد علاوه بر بزرگ جلوه دادن جایگاه خود، با ملتهب ساختن جو از این بین برای خودش امتیازی کسب کند، کمیته برگزاری مسابقات از یک ماه و نیم قبل برنامه مسابقات را اعلام کرده بود و اگر مسئولان باشگاه نفت و گاز گچساران نتوانستند از قبل هتلی را در شهر رفسنجان برای زمان اقامتشان در این شهر رزرو کنند، مقصر باشگاه مس رفسنجان و مردم این شهر هستند یا اینکه خودتان در کارتان برنامه‌ریزی منظم نداشتید و بدون برنامه جلو رفتید.

زینلی عنوان کرد: این تعداد تماشاگرنمای اندکی را که با تیم خود به رفسنجان آورده بودید را چه کسی باید مدیریت می‌کرد، همین تعداد تماشاگرنما با همراه داشتن و پرتاب سنگ علاوه بر شکستن شیشه‌های قسمتی از ورزشگاه و خودروهای اطراف زمین، تعدادی از صندلی‌های ورزشگاه را هم شکستند، حال سئوال اینجا است که اگر اینها از ابتدا قصد بر هم زدن نظم و آرامش بازی را  نداشتند به چه دلیل با خود سنگ به همراه آورده بودند.

زینلی اذعان داشت: این تماشاگرنماها در بازی مقابل ایران جوان در بوشهر نیز همین حرکات و رفتار را از خود به نمایش گذاشته بودند و باز هم هیچ برخوردی با آنها صورت نگرفته بود.

زینلی تصریح کرد: ما حساب مردم خوب شهر گچساران را قطعا از این چند تماشاگرنما جدا می‌کنیم، مردم نجیب و پاک این شهر اطمینان داشته باشند که مردم رفسنجان و باشگاه مس حرکات و رفتار این عده را هیچگاه به پای فرهنگ و رفتار مردم و باشگاه فرهنگی و ورزشی نفت و گاز گچساران نمی‌گذارند.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در پایان یادآور شد: امیدواریم با موشکافی دقیق این مسئله و برخورد با مسببان این قضیه دیگر شاهد وقوع این چنین حواشی در محیط فرهنگی ورزشی نباشیم و باشگاه مس رفسنجان نیز در صورت لزوم با بررسی تمام جوانب با هواداران و افراد حاشیه‌ساز منتسب به تیم مس رفسنجان برخورد قاطعی دارد.

انتهای پیام/80011/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول