اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان خواستار شد

تفکیک مطلق آب شرب خوزستان از آب کشاورزی

استاندار خوزستان با بیان اینکه آب شرب دغدغه هر ساکنی در خوزستان است، گفت: تفکیک مطلق آب شرب از آب کشاورزی حق مردم خوزستان که از آن بهره مند می‌شوند.

تفکیک مطلق آب شرب خوزستان از آب کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسن مقتدایی عصر امروز در نشست فرهنگیان، دانشجویان و نخبگان استان خوزستان با رئیس جمهور که با حضور مسئولان ملی و استانی و هیئت همراه روحانی در استانداری برگزار شد اظهار کرد: خوشحالیم که قرعه فال سفر رئیس جمهور به نام خوزستان زده شد.

وی افزود: این سفر بیشتر جنبه دیداری و شنیدن مطالب از مجموعه‌ها و مردم را دارد و به گونه‌ای متفاوت با سفرهای دیگر است.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه خوزستان از هر حیث ملی‌ترین استان کشور است، تصریح کرد: نه تنها از نظر کشاورزی نفت، صنعت و ورزش ملی است بلکه تمام ملت ایران در دفاع مقدس در کنار خوزستان دفاع جانانه کردند.

وی اضافه کرد: مهمترین ویژگی مردم خوزستان مهمان نوازی‌ است که با تمام تفاوت‌های فرهنگی به هم‌افزایی تبدیل شده است.

مقتدایی با بیان اینکه کارون سمفونی وحدت ملت ایران در تمام اقوام است و به یک عامل وحدت تبدیل شده است ادامه داد: تنوع اساسی که بر روی سنگ یادبود شهدای خوزستان وجود دارد نشانگر تنوع قومی و انسجام در دوران دفاع مقدس است.

وی خطاب به نخبگان و فرهنگیان و دانشجویان ابراز داشت: مخاطبان حاضر در این جلسه هر کدام سفیری با درک داشته‌ها و نداشته‌ها هستند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه آب شرب دغدغه هر ساکنی در خوزستان است اظهار کرد: تفکیک مطلق آب شرب از آب کشاورزی طبق گفته شما (رئیس جمهور) حق مردم خوزستان که از آن بهره مند می‌شوند.

وی بیان کرد: کشاورزی که جزو موارد مهمی برای خوزستان است، اراضی که از سال 75 مدنظر بودند و دولت‌های متعددی سعی کردند آنها را به سرانجام برسانند امیدواریم که در دولت تدبیر و امید محقق شود.

مقتدایی با اشاره به دسته‌بندی مشکلات استان تصریح کرد: اول آب شرب، دوم کشاورزی و سوم مسئله کارون که حفاظت از آن بر عهده ما به عنوان شورای عالی حفاظت کارون است را اید مورد توجه بیشتری قرار داد.

انتهای پیام/ 72001/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول