اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

مدارس مسکن مهر تکمیل و تجهیز می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مدارسی که در شهرک‌های جدید مسکن مهر در حال احداث است به سرعت تکمیل و تحویل ساکنان این مناطق می‌شود.

مدارس مسکن مهر تکمیل و تجهیز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، صابر سپهری در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان براساس نیازسنجی و با اولویت پروژه‌های ناقص فضاهای آموزشی را در شهرک‌های جدید تکمیل و تحویل آموزش و پرورش کند.

وی تصریح کرد: شهرک‌های جدیدالاحداث سبلان، کوثر و مسکن‌های مهر در اردبیل و شهرستان‌های بزرگ نیازمند ساخت و تحویل مدارس برای دانش‌آموزان است و انتظار داریم که از اعتبارات عمرانی استان و قانون فضاهای آموزشی در شهرک‌سازی برای ساخت و تکمیل آن اقدام لازم انجام گیرد.

سپهری در ادامه سخنان خود به فعال‌سازی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی، گروه‌های آموزشی، بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استان برای کمک به آموزش و پرورش، ساماندهی و آموزش نیروی انسانی، انسداد بیسوادی، تشکیل کارگروه رفاهی فرهنگیان استان و اقدامات اساسی برای سیستم گرمایشی و استاندارد مدارس تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: ‌در حال حاضر هفت واحد آموزشی در شهرک‌های مختلف مسکن مهر در حال احداث است که این واحدها با تلاش اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و تأمین منابع اعتباری تا مهر ماه سال آینده تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

پیگیری مصوبات جلسه قبلی، گزارش مدیرکل از جلسه شورای معاونان وزارت، برنامه‌ریزی و سازماندهی نیروی انسانی، ساماندهی وسایل و تجهیزات کارگاهی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای، تهیه و توزیع کتاب «مجموعه مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش» برای مدارس استان، برگزاری مرحله اول آزمون پیشرفت تحصیلی پایه ششم، بازدید علمی معاونان آموزشی نواحی و مناطق از استان‌های موفق و برگزاری سومین جشنواره «نوجوان سالم» دستورات این جلسه شورای معاونان بود که با تبادل نظر تصمیمات لازم گرفته شد.

انتهای پیام/62006/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول