اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت خاتم:

کلینیک مشاوره روانشناختی در خاتم راه‌اندازی شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاتم از راه‌اندازی کلینیک مشاوره روانشناختی خبر داد.

کلینیک مشاوره روانشناختی در خاتم راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، علی‌اکبر موسوی، بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح این مرکز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشاوره بیماران اعصاب و روان زیر پوشش، مشاوره در زمینه مشکلات خانوادگی، مشاوره در زمینه اعتیاد و مشاوره با خانواده‌های آنان و در صورت امکان همکاری با بهزیستی و کلینیک ترک اعتیاد، مشاوره در زمینه اختلال رفتاری کودکان، همکاری با مدارس مروج سلامت در برنامه ارجاع دانش آموزان دارای مشکل و ارجاع کودکان در مرحله اول به پزشکان خانواده و در مرحله دوم به روانپزشک از مهم‌ترین فعالیتهای انجام شده در این زمینه است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت حرفه‌ای نیز اقداماتی همچون مجهز کردن واحد به دستگاه‌های اندازه گیری عوامل زیان آور نظیر صداسنج، نورسنج، پمپ نمونه برداری گرد و غبار و دستگاه سنجشUV همچنین دستگاه‌های انجام معاینات نظیر اودیومتر، اسپیرومتر، اتاق اکوستیک، دفترچه سنجش کوررنگی و ... انجام شده است.

موسوی همچنین از راه‌اندازی واحد طب کار به منظور انجام معاینات بدو استخدام و ادواری شاغلان در این شهرستان خبر داد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه شغل بیشتر مردم این شهرستان قالیبافی و کشاورزی است و تعداد زیادی از کارگاه‌های قالیبافی از نظر بهداشتی و بهسازی دارای مشکل هستند و از سوی دیگر کارفرمایان توانایی مالی برای بهسازی کارگاه‌ها وجود ندارد، خواستار تخصیص بودجه بیشتر به این شهرستان برای بهسازی کارگاه‌های قالیبافی هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاتم ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه واحد طب کار در این شهرستان راه‌اندازی شده است و کارشناس بهداشت حرفه‌ای شاغل در این واحد از نیروهای طرحی است و طرح وی نیز رو به اتمام است، ضروری است نیروی جدید در این واحد جذب شود.

انتهای پیام/2464/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول