اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر:

پیگیری مصوبات شوراهای آموزش و پرورش در دستور کار قرار گیرد

فرماندار اسلامشهر گفت: توسعه مراکز آموزشی و پیگیری مصوبات شوراهای آموزش و پرورش این شهرستان در سال‌های گذشته، هرچه سریعتر در دستور کار قرار گیرد.

پیگیری مصوبات شوراهای آموزش و پرورش در دستور کار قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، امرالله حقیقی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که در محل دبیرستان شهید مدرس برگزار شد، اظهار داشت: شوراها در کشور ما در راستای تبیین اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی به منظور مشارکت مردم در امور جاری کشور شکل گرفته‌اند.

حقیقی با تبریک فرا رسیدن هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش، افزود: شوراهای آموزش و پرورش یکی از ارکان اصلی در نظام تعلیم و تربیت است که تصمیمات و مصوبات آن در روند اجرای امورات آموزش و پرورش اثرگذار است.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه فجر در تاریخ انقلاب اسلامی، بیان داشت: برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر باید با مشارکت نهادها و توسط مردم برگزار شود که در سطح مدارس نیز اجرای برنامه‌های جذاب برای دانش‌آموزان و فراخور هر گروه سنی ضروری بوده و باعث انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جوان و آیندگان این سرزمین خواهد شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر گفت: برای نهمین سال  متوالی شورای آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در بین شهرستان‌های استان تهران، رتبه نخست را به دست آورد که این موفقیت حاصل زحمات،  تلاش‌ها، همدلی‌ها و پیگیری‌های اعضای این شورا، همه مدیران مدارس، معلمان و دانش‌آموزان منطقه است.

حقیقی تاکید کرد: شهرستان اسلامشهر، به زودی میزبان اعضای شوراهای آموزش و پرورش قطب یک مناطق استان تهران است، باید همه دست‌اندرکاران و مسئولان مقدمات و شرایط برگزاری هرچه بهتر این همایش را با تلاش و کوشش فراهم کنند.

وی افزود: با توجه به تغییرات به وجود آمده در فرمانداری شهرستان اسلامشهر، ما موظف هستیم که مصوبات قبلی این شورا را تا وصول نتیجه پیگیری کنیم.

محمود قنبرزاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر نیز در ادامه این  جلسه بیان داشت: کسب رتبه نخست آموزش و پرورش شهرستان استان تهران، برای نهمین سال متوالی مسئولیت و وظیفه ما را در حفظ این موفقیت سنگین‌تر کرده است.

وی افزود: آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند به امورات جاری و محوله بدون همدلی و همکاری اقشار مختلف مردم و مسئولان نهادها رسیدگی کند، که شوراهای آموزش و پرورش در همین راستا و به منظور استفاده بهینه کردن از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهرستان در همه زمینه‌ها به وجود آمده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش اسلامشهر تاکید کرد: با همت و تلاش‌های اعضای این شورا و خیرین ما توانستیم طی سال گذشته، مانع از اجرای حکم قلع و قمع صادره از سوی دستگاه قضایی برای 23 مدرسه این شهرستان شویم و رضایت مالکین آنها را به دست آوریم.

انتهای پیام/2302/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول