اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

تکلیف معوقه 817 میلیارد تومانی بانک‌های لرستان باید مشخص شود

استاندار لرستان گفت: تکلیف معوقه 817 میلیارد تومانی بانک‌های لرستان باید مشخص شود.

تکلیف معوقه 817 میلیارد تومانی بانک‌های لرستان باید مشخص شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند عصر امروز در جلسه‌ای با مدیران عامل بانک‌های لرستان با بیان اینکه دو کمیته کاری و تخصصی به منظور بررسی کارشناسی و تعیین تکلیف معوقات بانکی مربوط به تسهیلات اعطایی بانک‌ها در سطح استان تشکیل و فعال شده است، گفت: مردم باید با بانک‌های عامل در لرستان همکاری لازم را داشته باشند و نسبت به پرداخت معوقه‌های بانکی خود اقدام کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: این کمیته‌ها با حضور روسای بانک‌ها، مدیران اقتصادی و ستاد بحران استانداری لرستان برای بحث و بررسی پیرامون این معوقات، نحوه پرداخت و بازپرداخت و تعیین تکلیف در زمینه وصول آن تشکیل شده است.

استاندار لرستان گفت: در این جلسه مقرر شد، این کمیته‌ها ظرف مدت یک هفته، موضوع معوقات بانکی استان را به طور دقیق بررسی و اطلاعات و آمارهای رسمی و مستند و صحیح مربوطه به تفکیک منابع، محل و موضوع پرداخت و شرایط فعلی را مشخص و راهکارهای کارشناسی و عملی برای جذب و بازپرداخت این معوقات را تدوین و ارائه کنند.

بازوند با بیان اینکه بخش عمده‌ای از معوقات مربوط به تسهیلات بانکی در زمینه جبران خسارت‌های ناشی از زلزله، مقاوم‌سازی و بهسازی واحدهای روستایی، بنگاه‌های اقتصادی زودبازده و ... است، گفت: پرداخت نکردن این معوقات مشکلاتی را برای منابع مالی و نقدینگی بانک‌های لرستان به وجود آورده است.

انتهای پیام/2304/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول