اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان بروجرد خبر داد

پرداخت بیش از 41 میلیون ریال اعتبار برای پوشاک دانش‌آموزان بروجرد

رئیس کمیته امداد شهرستان بروجرد گفت: بیش از 41 میلیون و 200 هزار ریال اعتبار برای پوشاک دانش‌آموزان بروجرد پرداخت شده است.

پرداخت بیش از 41 میلیون ریال اعتبار برای پوشاک دانش‌آموزان بروجرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی معظمی‌گودرزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان بروجرد در راستای حمایت از خانواده‌های تحت پوشش این نهاد بیش از 35 سرفصل خدماتی در طول سال به این مددجویان ارائه می‌دهد که یکی از این سرفصل‌ها پرداخت کمک‌های موردی ویژه در راستای برطرف کردن موانع و مشکلات معیشتی مددجویان است.

وی با تأکید بر اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته خدمات امداد به صورت هدفمند به جامعه هدف ارائه می‌شود، ادامه داد: این نوع ارائه خدمت موجب توانمندسازی مددجویان می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه پرداخت کمک‌های موردی به مددجویان از جمله اقدامات این نهاد در راستای حمایت از مددجویان است، گفت: طی یک ماه جاری مبلغ 339 میلیون و 576 هزار ریال کمک موردی ویژه به مددجویان بروجردی پرداخت شده است.

معظمی گودرزی با تأکید بر اینکه 229 خانوار مددجو از این خدمات بهره‌مند هستند، خاطرنشان کرد: این کمک‌ها در راستای حل مشکلات تحصیلی، فرهنگی، معیشتی، ازدواج و درمانی... به مددجویان پرداخت می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: همچنین کمیته امداد این شهرستان در راستای رفع مشکلات دانش‌آموزان بی‌بضاعت تحت حمایت این شهرستان مبلغ 41 میلیون و 200 هزار ریال جهت تهیه پوشاک برای 206 دانش‌آموز پرداخت نموده است.

انتهای پیام/2304/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول