اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان زنجانی همزمان با 22 بهمن

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: گروه سرود 1357 نفری دانش‌آموزان در راهپیمایی 22 بهمن در زنجان اجرا می‌شود.

اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان زنجانی همزمان با 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری ظهر امروز در دومین جلسه ستاد برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند دهه فجر آینه‌ای است که خورشید اسلامی در آن درخشیده و به ملت ایران منعکس شده است.

وی با بیان اینکه کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان مسئولیت سنگینی در انتقال آرمان‌های انقلاب به نسل پرشور دانش‌آموزی دارد، افزود: برگزاری پرشور جشن‌های انقلاب همکاری قوی دانش‌آموزی و فرهنگیان با سایر کمیته‌ها را طلب می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به برگزاری جلسات کمیته‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان در زنجان اشاره کرد و گفت: آغاز برنامه‌های دهه فجر آموزش و پرورش زنجان همزمان با نواخته شدن زنگ انقلاب در ساعت 9.33 روز 12 بهمن سال‌جاری و سالروز ورود امام راحل به کشورمان خواهد بود.

این مسئول با اشاره به اینکه در گذشته زنگ‌های بسیاری در مدارس استان نواخته می‌شد، بیان داشت: شورای آموزش و پرورش این زنگ‌ها را محدود به نواختن سه زنگ کرده است.

نظری نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی را یکی از زنگ‌ها آموزش و پرورش اعلام کرد و ادامه داد: زنگ یوم‌الله روز 13 آبان ماه و روز مبارزه با استکبار از دیگر زنگ‌ها است.

وی اضافه کرد: در نهایت جشن‌های باشکوه انقلاب و زنگ انقلاب سالانه در روز 12 بهمن در مدارس استان نواخته می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نواختن زنگ انقلاب را یکی از جشن‌های مهم آموزش و پرورش اعلام کرد و اظهار داشت: گروه سرود 1357 نفری دانش‌آموزان در راهپیمایی 22 بهمن یکی از برنامه‌های مهم آموزش و پرورش است.

این مسئول با اشاره به اینکه از ظرفیت تشکل‌های مختلف در برگزاری برنامه‌های دهه فجر نهایت استفاده صورت می‌گیرد، اضافه کرد: سازمان دانش‌آموزی، اتحاد انجمن‌های اسلامی و بسیج دانش‌آموزی مشارکت خوبی در برگزاری برنامه‌های دهه فجر داشته باشند.

نظری در پایان اذعان داشت: امید است برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری و راهپیمایی روز 22 بهمن همانند سال‌های گذشته با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.

انتهای پیام/73008/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول