اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهمئی:

طومار نویسی در بهمئی نگران کننده شده است

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهمئی گفت: مدتی است بعضی در این منطقه علیه همدیگر طومار می‌نویسند یا اختلافاتی به وجود می‌آورند که کار خوبی نیست و باید از این اقدامات پرهیز شود.

طومار نویسی در بهمئی نگران کننده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، ظهر امروز نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهمئی با موضوع وحدت بین مسئولان و مردم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به خصوص مواد مخدر برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام سید رحمت‌الله سیادت امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی بهمئی گفت: اختلافاتی که در جامعه هست و افرادی که این اختلافات را به وجود می‌آورند دشمن و از جنس منافق‌اند.

سیادت افزود: مدتی است بعضی در این منطقه علیه همدیگر طومار می‌نویسند یا اختلافاتی به وجود می‌آورند که کار خوبی نیست و باید از این اقدامات پرهیز شود.

رئیس شورای فرهنگی بهمئی تصریح کرد: پیامبر(ص) فرمود که وحدت باعث رحمت است و یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ما وحدت مردم بود و امروز هم نیاز به وحدت داریم و باید از کارهایی که باعث تفرقه و اختلاف می‌شوند پرهیز کنیم.

وی همچنین به نشست ائمه جمعه استان که در هفته اخیر با حضور مسئولان استانی برگزار شد اشاره کرد و گفت: یکی از نگرانی‌های ائمه جماعت برگزاری مجالس عروسی غیر اسلامی است که مسائل شرعی را رعایت نمی‌کنند و باعث درگیری و فساد در جامعه می‌شوند.

سیادت خاطرنشان کرد: در خصوص آسیب‌های اجتماعی از جمله مواد مخدر باید افرادی که با مواد مخدر سر و کار دارند شناسایی شوند و با توجه به این که مواد مخدر در جامعه در حال افزایش است لذا از همه مسئولان به ویژه نیروی انتظامی، بسیج و دانشگاه‌ها می‌خواهیم که در حد توان کمک کنند که جلوی این آسیب اجتماعی گرفته شود.

شاهرخ مومنی، رئیس شورای اسلامی شهر لیکک نیز در این نشست ضمن اشاره به لزوم وحدت بین مسئولان و مردم گفت: باید موانع بزرگی را که سر راه وحدت است برداریم که نداشتن اخلاص، منیت خواهی مسئولان و ریاکاری از این موانع به شمار می‌روند.

مومنی گفت: افرادی که به مواد مخدر دچار شدند باید شناسایی و به خانواده‌های آنان آموزش‌های لازم داده شود و کارگاه‌های آموزشی و همایش‌هایی در رابطه با پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در سطح شهر برگزار شود.

در پایان این نشست مصوب شد همایش پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر و تئاتر خیابانی توسط ادارات فرهنگی شهرستان برگزار شود.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول