اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ثبت‌نام رسمی در وزارت ورزش و جوانان

رمضانی به نمایندگی از قم کاندیدای احراز ریاست فدراسیون کبدی شد

روح‌الله رمضانی به نمایندگی از استان قم برای به دست آوردن عنوان ریاست فدراسیون کبدی کشور کاندیدا شد.

رمضانی به نمایندگی از قم کاندیدای احراز ریاست فدراسیون کبدی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، روح‌الله رمضانی که هم‌اکنون معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم محسوب می‌شود و در کبدی قم و کشور از اعتبار زیادی برخوردار بوده، با حضور در دبیرخانه فدراسیون کبدی مدارک خود را برای کاندیداتوری ریاست فدراسیون کبدی تحویل داده است.

در شرایطی که قرار است مجمع انتخابات رئیس جدید فدراسیون کبدی روز چهارشنبه بیست و پنجم دی‌ماه سال جاری برگزار شود و تا آن روز زمان اندکی باقی مانده است، تاکنون چهار نامزد برای احراز این سمت در فدراسیون کاراته کاندیدا شده‌اند که برای نخستین‌بار یکی از کاندیداها از استان قم است.

رمضانی که موسس فعالیت‌های رشته کبدی در استان قم محسوب می‌شود و سابقه فعالیت در مسئولیت دبیری فدراسیون کبدی کشورمان را نیز دارد همراه با سایر نامزدها مدارک خود را به دبیرخانه فدراسیون تحویل داده است تا انتخابات در بیست و پنجمین روز دی‌ماه به انجام برسد.

رمضانی در زمینه کاندیداتوری خود برای شرکت در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کبدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم گفت: نفوذ کبدی در کشور ما روز به روز افزایش یافته و اقشار مختلف جامعه و به ویژه جوانان با حساسیت بالایی وقایع کبدی را دنبال می‌کنند.

وی افزود: با توجه به توقعات و خواسته‌های به‌حق جامعه از کبدی، با این فرض که اگر سازمان اداره کننده کبدی، توانایی مدیریت و پاسخگویی خواسته‌های جامعه را نداشته باشد، این ظرفیت و فرصت مناسب و مغتنم به نیروی منفی و تهدید تبدیل شده و عامل تنش‌زا خواهد شد.

دبیر سابق فدراسیون کبدی کشور و هیئت کبدی استان قم ادامه داد: به عبارت دیگر می‌توان نتیجه گرفت که ضعف سازمان اداره کننده کبدی کشور فرصت استفاده از ظرفیت بالای کبدی برای نشاط اجتماعی، ایجاد روحیه امید و وحدت و وفاق ملی را هدر می‌دهد.

وی اضافه کرد: توسعه کبدی ایران بر مبنای چشم‌انداز توسعه جمهوری اسلامی ایران و اسناد بالادستی مربوطه مبتنی بر برنامه‌محوری از اهم موضوعات پیشنهادی است، توسعه‌ای که با توجه به وجود مدل‌های متنوع پیشرفت ورزش در دنیا و ارائه مؤلفه‌های رشد و توسعه ورزش و با در اختیار داشتن ارزش‌های والای دینی و فرهنگی ایران اسلامی از مسیر همواری برخوردار است.

رمضانی تصریح کرد: بدون شک توسعه کبدی و در پی آن قانون محوری موجب از میان رفتن برخی از ناهنجاری‌های موجود در جامعه کبدی خواهد شد، ضمن اینکه رعایت قانون، به طور یکسان برای همه بزرگ‌ترین اقدام برای رفع ناهنجاری‌ها و تضمین عدالت است و آنگاه که عدالت در جامعه کبدی برقرار باشد، تصمیم‌های سازمانی غیر‌مرتبط و تصمیمات شخصی نمی‌توانند مسیر اداره کبدی کشور را تغییر داده و یا منحرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: انکار پیشرفت‌های حاصله و نتایج کسب شده بی‌انصافی است بنابراین مصادره پیروزی‌های شکوهمند و افتخارات به نفع شخصی خاص نیز دور از انصاف است چرا که این نتایج ارزشمند حاصل کار گروهی و نتیجه زحمات اقشار مختلف جامعه کبدی اعم از فدراسیون و در راس آن رئیس فدراسیون، روسای هیئت‌های ورزشی، مربیان، ورزشکاران، حتی داوران کبدی و ... است.

کاندیدای ریاست فدراسیون کبدی افزود: با توجه به سطح پایین کبدی در آسیا نسبت به کبدی ایران و استعداد بالای جوانان کبدی کشور، انتظار کسب مدال طلای مسابقات در سال‌های گذشته به درازا کشیده و توقع به‌حق جامعه کبدی از فدراسیون در سال‌های 84 تا 92 محقق نشده است ضمن اینکه استفاده نابرابر از امکانات و منابع در راستای رشد کبدی در استان‌ها و باشگاه‌ها و به نفع عده‌ای خاص به ویژه وابستگان سببی و نسبی اصل شایسته‌سالاری و رعایت عدالت را دچار خدشه کرده است.

وی اظهار کرد: با وجود ظرفیت گرانقدر مردمی کبدی در کشور و مساعدت، همفکری و یاری نیرو‌های انسانی اهالی کبدی اعم از روسای هیئت‌های ورزشی، مدیران، مربیان، بازیکنان، هواداران، رسانه‌های گروهی و به ویژه تعامل مثبت با نهادهای مرتبط می‌توان فدراسیون کبدی را به نحوی که رضایت ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی و به ویژه جامعه کبدی تأمین شود، اداره کرد.

دبیر سابق فدراسیون کبدی گفت: به همین دلیل آمادگی خود را برای قبول مسئولیت فدراسیون کبدی اعلام کرده‌ام تا همه با هم در یک فرایند منطقی با عقلانیت، آرامش، خردگرایی و با برنامه‌ریزی مناسب به شاخص‌های توسعه یافتگی در کبدی کشور دست یابیم.

انتهای پیام/78002/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول