اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

استاندار جدید توانمندی بالایی برای ارتقای بوشهر دارد

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار جدید توانمندی بالایی برای ارتقای استان بوشهر دارد.

استاندار جدید توانمندی بالایی برای ارتقای بوشهر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: در تمام ادوار تاریخ، دشمنان اسلام به بهانه ایجاد تفرقه و بیم از یکپارچگی و اتحاد بین مذاهب اسلامی همواره از راه‌های مختلف کوشیده‌اند با ایجاد اختلاف بین مسلمانان و دولت‌های اسلامی به ویژه اختلاف بین شیعه وسنی به اهداف شوم خود دست یابند.

وی افزود: به لطف خدا و با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بار دیگر جهان اسلام در سایه رهبری و ولایت مطلقه فقیه، اتحاد و یکپارچگی خود را منسجم و مستحکم‌تر کرده و دشمنان نمی‌توانند خدشه‌ای وارد کنند.

نماینده دشتستان در مجلس با اشاره به نامگذاری هفته وحدت خاطرنشان کرد: نامگذاری این ایام به عنوان هفته وحدت یکی از دستاوردهای گران‌سنگ انقلاب اسلامی است که توانست پیام وحدت را به مثابه حلقه مفقوده امت اسلامی به مسلمین برساند و نقش تعیین‌کننده در عرصه رویارویی دنیای استکباری با جهان اسلام برای همگان به ویژه رهبران، خواص، نخبگان، شخصیت‌ها و جریان‌های تاثیرگذار جوامع اسلامی آشکار سازد.

موسوی‌نژاد بر لزوم حفظ وحدت و همدلی مسلمانان تاکید کرد و یادآور شد: مسلمانان امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همبستگی هستند و امید می‌رود همه مسلمانان با تأسی به شیوه وحدت‌آفرین علمای بزرگ، به‌ویژه امام راحل و رهبرمعظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای در این مسیر گام بردارند و از هیچ کوششی برای حفظ اتحاد اسلامی دریغ نورزند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم تلاش مسئولان برای توسعه استان ابراز داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی برای پیشرفت و توسعه است و برای پیشرفت و توسعه بیشتر باید از همه توانمندی و پتانسیل موجود بهره ببریم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استاندار جدید بوشهر از توانمندی بسیار بالایی برخوردار است و همه باید به وی کمک کنیم تا استان را در مسیر پیشرفت قرار دهد.

موسوی‌نژاد گفت: دکتر سالاری پتانسیل بالایی برای اعتلای استان دارد و امیدواریم همه دست به دست هم دهیم و برای ارتقای جایگاه استان به استاندار جدید کمک کنیم.

انتهای پیام/2452/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول