اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع):

رفع محرومیت از قم نیازمند کار جهادی و تلاش همگانی است

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) با بیان اینکه مسئولین باید برای محرومیت‌زدایی از قم گام‌های موثری بردارند، گفت: برای رفع محرومیت از قم کار جهادی و تلاش همگانی نیاز است تا عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.

رفع محرومیت از قم نیازمند کار جهادی و تلاش همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی استان قم در تالار معصومیه استانداری ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع‌الاول گفت: از آغاز نهضت اسلامی تلاش دشمنان ما بر این استوار بوده است که نگذارند ما روی پای خود بایستیم.

وی با بیان اینکه دشمنان ما تمام تلاش خود را به کار گرفتند که جلوی پیشرفت ما را بگیرند، عنوان کرد: آن‌ها هرچه تلاش کردند نه تنها نتیجه‌ای نداد بلکه نتیجه‌ای عکس عایدشان شد.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) تصریح کرد: امروز ایران با قامتی استوار در راستای پاسداری از اهداف نظام مقدس اسلامی در حال گام برداشتن به سوی قله‌ها است.

وی با اشاره به اینکه کل کشور پیش از انقلاب پس‌رفت داشته و محرومیت‌ها همه جا مشهود بود، عنوان کرد: مسئولان کشور در رژیم قبلی یک نگاه عنادآمیز نسبت به قم داشته‌اند.

مهدوی‌نژاد افزود: رژیم قبلی می‌دانستند کسانی که در مقابل ویژه‌خواری‌ها و ظلم ‌ایستادگی می‌کنند قمی‌ها و حوزه علمیه هستند و به این علت با قم دشمنی خاصی داشتند.

وی تاکید کرد: با وجود این بعد از انقلاب هم ما نتوانستیم گام‌های بلندی برای قم برداریم تا قم در شان خود بدرخشد.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به اینکه بعضی از تصاویری که از محرومیت در قم می‌بینیم واقعاً دلخراش است، گفت: در سال 89 مقام معظم رهبری با حضور در قم به بعضی از نقاط محروم شهر مانند محله نیروگاه و محله شاه ابراهیم اشاره کردند و فرمود که رنگ محرومیت از شهر قم باید پاک شود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در این زمینه گام‌های موثری بردارند، عنوان کرد: برای رفع محرومیت از قم کار جهادی و تلاش همگانی نیاز است تا عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.

مهدوی‌نژاد تصریح کرد: از زحمات همه کسانی که برای رفع محرومیت قم گام برداشته‌اند، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه در مقابل خدا خلوص کار مهم است نه حجم کار، ادامه داد: ممکن است گامی را در روستایی محروم برداریم و اجر آن از 35 سال کار بیشتر باشد.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) عنوان کرد: امیدوارم سپاه و بسیج بتواند به عنوان بازوی توانمند اسلام و نظام مقدس اسلامی در رفع محرومیت از کشور گام‌های بلندتری بردارد.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول