اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌ شرقی خبر داد

اجرای پروژه فاضلاب در 17 شهر آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان ‌شرقی از اجرای پروژه فاضلاب در 17 شهر این استان خبر داد.

اجرای پروژه فاضلاب در 17 شهر آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا پوررجب پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص طرح مطالعاتی، اجرایی و توسعه شبکه آب، اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات بهینه و پیوسته به شهروندان استان نیز هم‌اکنون در 6 شهر از شهرهای استان شرکت دارای پروژه مطالعاتی فعال و در 12 شهر دارای پروژه اجرائی آب می باشد و در این مدت منجر به 9/117 کیلومتر توسعه شبکه توزیع شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش تامین آب استان آذربایجان شرقی، خاطر نشان کرد: این شرکت برای تامین آب استان نسبت به مهندسی مجدد  تعداد 12 حلقه چاه، مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ ورزقان، مهندسی مجدد محل نصب الکتروپمپ شناور شهرهای سهند و نظر کهریز، ویدئومتری، اسیدشویی، رسوب‌زدایی و لایروبی 2 حلقه چاه، حفر یک حلقه چاه نیمه عمیق در ملکان و تعویض و تعمیر 54 دستگاه الکتروپمپ چاه‌های شهرهای استان انجام داده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی به عملکرد شرکت در بخش فاضلاب طی 9 ماه گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: هم‌اکنون خدمات جمع‌آوری، تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب در 12 شهر از شهرهای آذربایجان شرقی ارائه می‌شود که 57 درصد از جمعیت استان را شامل می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: با واگذاری تعداد 31 هزار و 754 فقره انشعاب فاضلاب طی 9 ماه سال‌ جاری در سطح استان آذربایجان شرقی، تعداد مشترکان تحت پوشش شبکه فاضلاب به حدود 468 هزار و 268 فقره رسیده است که با احتساب فاضلاب‌ها به حدود 521 هزار و 665 فقره می‌رسد.

پوررجب تأکید کرد: هم‌اکنون این شرکت در 17 شهر از شهرهای استان آذربایجان شرقی دارای پروژه مطالعاتی فعال و همچنین دارای پروژه اجرایی فاضلاب است که در صورت تخصیص اعتبارات لازم و به موقع درصد تحت پوشش مشترکین فاضلاب در این استان افزایش میِ‌یابد.

انتهای پیام/60002/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول