اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر نظارت بر امور اجرایی آبفای جنوب شرقی استان تهران:

تداخل لوله‌های آبرسانی با بزرگراه امام علی برطرف شد

مدیر دفتر نظارت بر امور اجرایی آبفای جنوب شرقی استان تهران گفت: با هدف رفع تداخل با بزرگراه امام علی و اتصال به خط 1250 آبرسانی، توسعه شبکه خطوط آبرسانی به طول سه هزار متر انجام شد.

تداخل لوله‌های آبرسانی با بزرگراه امام علی برطرف شد

حسین امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از جنوب استان تهران، اظهار داشت: با هدف رفع تعارض با بزرگراه امام علی (ع) و اتصال به خط  یک‌هزار و 250 میلی‌متری آبرسانی و همچنین بهسازی و تقویت بخش شمالی شبکه توزیع آب منطقه 17 شهریور، عملیات توسعه شبکه و جابجایی خطوط آبرسانی 800 و 600 میلی‌متری به طول سه هزار متر با تلاش گروه امداد ناحیه 17 شهریور و نظارت معاونت مهندسی و توسعه منطقه انجام شد.

مدیر دفتر نظارت بر امور اجرایی آبفای جنوب شرقی استان تهران عنوان کرد: ساخت بزرگراه امام علی (ع) موجب جابجایی خطوط اصلی آبرسانی شهر تهران و در پی آن جابجایی شبکه توزیع منطقه شد و آبفای منطقه شش نیز برای اصلاح شبکه، رفع معارض بزرگراه و برقراری اتصال مجدد با خطوط آبرسانی، طرح‌های بزرگی را در منطقه به اجرا گذاشته است.

امیدی افزود: در همین راستا طی ماه گذشته با انجام لوله‌گذاری خط 800 و 600 میلی‌متری به طول سه کیلومتر عملیات اصلاح و جابجایی شبکه توزیع خیابان خاوران و اتصال آن به خط یک‌هزار و 250 میلی‌متری آبرسانی انجام شد.

وی با اعلام خبر نصب یک دستگاه فشارشکن 700 میلی‌متری بر روی این خط افزود: این جابجایی و توسعه شبکه علاوه بر رفع معارض، موجب بهبود فشار شبکه توزیع منطقه 17 شهریور در محدوده میدان‌های شوش و خراسان و خیابان‌های انورزاده، تفرشی و ناصری شده است.

مدیر دفتر نظارت بر امور اجرایی آبفای جنوب شرقی استان تهران در پایان با بیان نتایج این اصلاح شبکه خاطرنشان کرد: اجرای این طرح علاوه بر آنچه ذکر شد، موجب شد که شبکه توزیع آبفای منطقه شش به طور کامل از آبفای منطقه چهار جدا شود. در صورتی که این اصلاح مهندسی و توسعه صورت نمی‌گرفت برای تفکیک و جداسازی شبکه توزیع این دو منطقه مجبور به نصب حدود 35 کنتور مغناطیسی و التراسونیک در اقطار مختلف بودیم.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول