اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بیله‌سوار اعلام کرد

تدوین برنامه 4 ساله خیرین کتابخانه‌ساز مهمترین نیاز فرهنگی بیله‌سوار

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بیله‌سوار گفت: تدوین برنامه چهار ساله انجمن خیرین کتابخانه‌ساز بیله‌سوار مهمترین نیازهای فرهنگی این شهرستان در بخش مطالعه مفید است.

تدوین برنامه 4 ساله خیرین کتابخانه‌ساز مهمترین نیاز فرهنگی بیله‌سوار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد سرداری صبح امروز در جلسه انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان بیله‌سوار که با حضور اعضای این انجمن در محل کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) بیله‌سوار برگزار شد، اظهار داشت: اعضای انجمن با تاکید بر تدوین برنامه چهار ساله جهت پیگیری اهداف انجمن خواستار مشارکت بیشتر دهیاری‌ها در جهت ساخت کتابخانه در مناطق روستایی و محروم هستند.

وی یادآور شد: در تدوین برنامه چهار ساله انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان بیله‌سوار سعی داریم مهمترین نیازهای فرهنگی بیله‌سوار در بخش مطالعه مفید را مورد سنجش قرار داده و راهکارهای لازم برای ساخت و تجهیز کتابخانه‌های عمومی در مناطق مورد سنجش را شناسایی کنیم.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیله‌سوار گفت: با توجه به کمبود منابع مالی کتابخانه‌های عمومی و رقم پائین پرداختی شهرداری‌ها از محل 0.5 درصد همه تلاش ما این است که خیرین نیکوکار را به سمت کتابخانه‌سازی ترغیب کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرداری در پایان سخنان خود ابراز داشت: همچنین با تاکید بر نقش مطالعه و کتابخانه‌های عمومی در توسعه فرهنگی منطقه، وجود کتابخانه در مناطق محروم را تاثیرگذارترین عامل در ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی و رشد فرهنگی آن مناطق عنوان کرد.

انتهای پیام/62007/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول