اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی خواستار شد

تلاش نهادهای نظارتی برای تسهیل امور مالی دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی خواستار تلاش ذیحسابان و نهادهای نظارتی برای تسهیل امور مالی دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی در راستای تحقق برنامه‌های اقتصادی دولت در استان همراه با نظارت هدفمند بر مسائل مالی آنها شد.

تلاش نهادهای نظارتی برای تسهیل امور مالی دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از اداره‌ کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی نهمین جلسه ذیحسابان و معاونان ذیحساب دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان غربی در سال 92 به منظور بررسی موضوع برداشت از حساب‌های دولتی توسط سازمان تامین اجتماعی با حضور مدیران کل امور اقتصادی و دارایی، بازرسی، دیوان محاسبات و معاونین و کارشناسان سازمان تامین اجتماعی، معاونت نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان، ذیحسابان و معاونان ذیحساب دستگاه‌های اجرایی و مدیران مالی شرکت‌ها و موسسات و نهادهای عمومی غیر دولتی استان در سالن جلسات اداره کل امور اقتصادی و دارائی آذربایجان غربی برگزار شد.

حسین دبیری مدیرکل امور اقتصادی و دارائی آذربایجان غربی ضمن عرض تسلیت پیشاپیش به مناسبت شهادت امام حسن عسگری(ع)، با اشاره به برنامه‌های مقام عالی استان و اهتمام استاندار به مسائل اقتصادی، خواستار تلاش مضاعف ذیحسابان و نهادهای نظارتی برای تسهیل امور مالی دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی در راستای تحقق برنامه‌های اقتصادی دولت در استان همراه با نظارت هدفمند بر مسائل مالی آنها شد.

در ادامه طهماسب حاجی حسینلو معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین آذربایجان غربی با طرح بحث برداشت از حساب‌های دولتی توسط سازمان تامین اجتماعی به عنوان دستور جلسه، از شرکت مدیران دیوان محاسبات، اداره کل بازرسی و سازمان تامین اجتماعی در جلسات مشترک با ذیحسابان برای ایجاد هماهنگی بیشتر در انجام امور تقدیر و تشکر کرد.

علیرضا اقتصاد مدیر کل دیوان محاسبات آذربایجان غربی نیز گفت: موضوع برداشت از حساب‌های دولتی دستگاه‌های اجرایی را یکی از مواردی عنوان کرد که منجر به بروز مشکلات در زمینه مسائل مالی و بودجه‌ای در دستگاه‌های اجرایی شده است.

وی ادامه داد: متولی بروز این مشکل فقط سازمان تامین اجتماعی نبوده و سهل انگاری دستگاه‌های اجرایی و عدم پیگیری بدهی‌های خود در زمان قانونی نیز قسمت دیگری از این مشکلات است.

همچنین در این جلسه مشترک محمد مقدم‌کیا معاون سازمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی نیز ضمن ابراز خرسندی و تشکر از برگزاری جلسه حاضر، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی درصد بالایی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد و با حجم بالای عملیات و مسئولیت روبه‌رو است، بنابراین وجود برخی مشکلات ناگزیر است و سازمان نیز از انتقادات استقبال و در رفع موانع تلاش خواهد کرد، به موارد مطروحه پاسخ داد.

گفتنی است در این جلسه مشترک مابین دستگاه‌های اجرایی و نهادهای نظارتی استان با سازمان تامین اجتماعی، برخی مشکلات و ابهامات موجود حل و فصل و مقرر شد در این سازمان نماینده مشخصی برای پیگیری امورات دستگاه‌های اجرایی استان تعیین شود.

انتهای پیام/61001/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول