اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نژادفلاح خواستار حمایت شورای شهر ورامین از ورزش شد

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران خواستار حمایت شورای اسلامی شهر ورامین از ورزش شد.

نژادفلاح خواستار حمایت شورای شهر ورامین از ورزش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیر نژادفلاح صبح امروز در سفر یک روزه به ورامین به دیدار اعضای شورای شهر این شهر رفت.

این جلسه با حضور اعضای شورای شهر و علی حیدریان شهردار ورامین انجام شد.

اعضای شورای شهر ورامین در این نشست به بیان مشکلات ورزش مانند نبود زیرساخت‌های مناسب برای ورزش ورامین پرداختند و از نژادفلاح خواستار توجه بیشتر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به شهرستان ورامین با توجه به جمعیت و پتانسیل خوبی که در این شهرستان وجود دارد، شدند.

جعفر اردستانی، عضو شورای اسلامی شهر ورامین به بیان عدم پوشش مناسب رسانه‌ها نسبت به شهرستان‌های استان تهران پرداخت و بیان داشت: شهرستان‌های استان تهران در زیر سایه تهران قرار گرفتند و این موضوع خود باعث سرخوردگی ورزشکاران و قهرمانان ما می‌شود.

رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر ورامین در همین راستا عنوان کرد: اداره ورزش و جوانان باید نقشه راهبردی خود را ارائه کند تا شورای اسلامی شهر ورامین بتواند در سال 93 برای ورزش برنامه خوبی را فراهم آورد و اعضای شورا بدانند که چه کمکی را می‌توانند به ورزش شهر انجام دهند.

اردستانی در ادامه با تشکر از مجید بذرافشان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: از زمانی که بذرافشان در راس ورزش ورامین قرار گرفته شوک خوبی به هیئت‌های ورزشی ما وارد شده است و این خود جای تقدیر دارد.

نژاد فلاح، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران بیان داشت: شورای اسلامی شهر ورامین باید ورزش را حمایت کند.

وی در همین راستا بیان داشت: مردم ورامین همیشه در صحنه بوده‌اند چه در زمان انقلاب و یا در زمان جنگ و حالا هم در 9 دی 88 و البته در حال حاضر نیز در ورزش بین شهرستان‌های استان تهران یک سر و گردن از شهرستان‌های دیگر بالاتر هستند و باید این ورزشکاران و قهرمانان حمایت شوند.

علی حیدریان، شهردار ورامین عنوان کرد: من خودم به ورزش علاقه دارم و با ورزش بیگانه نیستم و کارهایی که از دست ما برآید حتماً انجام می‌دهیم به‌عنوان نمونه برای قهرمانی نیم فصل تیم تکواندو شهرداری ورامین مراسم تجلیل برگزار می‌کنیم و پوشش رسانه‌ای هم می‌دهیم.

انتهای پیام/2462/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول