اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت اسناد چهارمحال و بختیاری خبر داد

صدور 900 برگ سند مالکیت کاداستری قانون تعیین تکلیف اراضی

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان چهارمحال و بختیاری از صدور 900 برگ سند مالکیت کاداستری برای متقاضیان قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی در استان خبر داد.

صدور 900 برگ سند مالکیت کاداستری قانون تعیین تکلیف اراضی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدحسن بهادر صبح امروز در نشست با مدیران ثبت اسناد استان اظهار کرد: تاکنون 23 هزار و 210 نفر در سامانه الکترونیکی قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد تاکنون ثبت‌نام 19 هزار و 550 نفر از متقاضیان مورد تائید هیئت‌های مستقر در شش حوزه ثبتی قرار گرفته و برای 2 هزار و 597 نفر رای مقتضی صادر شده است.

بهادر ادامه داد: همچنین در سال‌ جاری 900 برگ سند مالکیت کاداستری برای متقاضیان قانون تعیین تکلیف اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی در استان صادر شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری با اشاره به دلایل کندی رسیدگی به پرونده‌ها گفت: کمبود کارشناس واجد صلاحیت و شرایط جوی استان در این فصل از دلایل کندی رسیدگی به پرونده‌ها محسوب می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش مضاعف همکاران، بررسی پرونده‌ها سرعت بیشتری به خود بگیرد.

بهادر در ادامه از رشد 11.75 درصدی صدور برگ سند کاداستری در اجرای قانون تعیین تکلیف و مسکن مهر خبر داد و گفت: در سال‌ جاری 15 هزار و 546 برگ سند کاداستری در اجرای قانون تعیین تکلیف و مسکن مهر و قانون ساماندهی حمایت از تولید و عرضه مسکن و سایر تکالیف صادر شده که نسبت به مشابه سال قبل 11.75 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/68001/ب20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول