اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

پیمانکار جاده خلخال به پونل را تحویل نداده است

فرماندار شهرستان خلخال گفت: علت تاخیر در تکمیل جاده خلخال به پونل تکمیل نشدن عملیات اجرایی این جاده و عدم تحویل آن از سوی پیمانکار به اداره راه و شهرسازی است.

پیمانکار جاده خلخال به پونل را تحویل نداده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان خلخال اظهار داشت: جاده خلخال پونل هنوز از پیمانکار و وزارت راه و شهرسازی تحویل گرفته نشده است و یک جاده ییلاقی است.

وی اضافه کرد: علیرغم اینکه بارها این مطلب گفته شده که جاده خلخال به پونل جاده ییلاقی و گردشگری برای  استان اردبیل و گیلان است اما مسدود بودن این محور سبب نگرانی مردم و کاهش رشد اقتصادی منطقه شده است.

این مسئول یادآور شد: همچنین به غیر از جاده پونل، جاده خلخال به اسالم برای ارتباط با استان گیلان قرار دارد که هر چند این جاده نیز جاده اصلی نیست ولی رانندگان ناچار به تردد در آن هستند.

فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به جدیت در مطالعات برای ساخت راه‌ها گفت: اگر همین اعتبار صرف شده برای جاده پونل به خلخال در جاده خلخال به اسالم صرف شده بود، جاده‌ای ایمن و سالم برای تردد مهیا می‌شد.

محمدی خواستار جدیت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل و تعیین تکلیف محور خلخال به پونل شد و بیان داشت: مردم خلخال تا این ساعت یک کیلومتر راه اصلی ندارند و این موجب ناراحتی مردم خلخال از مسئولان است.

وی با اشاره به جاده اصلی در دست ساخت خلخال که از زمان‌بندی ساخت آن نیز مدت‌ها گذشته است، افزود: بعد از سه راه فاراب در جاده اصلی اردبیل به سرچم سه راهی مذکور به طرف خلخال با نام خلخال سرچم نام گرفته که علیرغم تاکید مسئولان استانی و بازدید‌های مکرر دستگاه‌های ذیربط از این راه اصلی نیمه تمام که 27 کیلومتر طول دارد هنوز تکمیل نشده است.

محمدی ادامه داد: تنها راه اصلی شهرستان خلخال برای ارتباط با مرکز استان اردبیل خلخال به سرچم به طول 27 کیلومتر است و در ادامه پروژه عظیم خلخال کلور - درام است که شهرستان خلخال با مسافت نزدیک به 160 کیلومتر و از مناطق گرمسیر به شهر منجیل و آزادراه تهران شمال وصل می‌کند.

این مسئول عنوان کرد: مردم خلخال نیاز به راه اصلی دارند و اگر این راه‌های اصلی تکمیل شود مردم خلخال راه توسعه خود را خواهند یافت.

وی افزود: مردم خلخال از روند مطالعات و فعالیت‌های مسئولان در سال‌های گذشته گلایه‌مند هستند و انتظار دارند توجه بیشتری نسبت به تکمیل حداقل یک راه اصلی برای تردد صورت گیرد و این انتظاری دور از دسترس نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان خلخال در پایان سخنان خود خواستار توجه ویژه اداره راه و شهرسازی شهرستان خلخال برای رفع نقاط حادثه‌خیز در محور‌های ارتباطی این شهرستان شد.

انتهای پیام/62008/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول