اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تراکتورسازی ایران موتور محرک صنعت آذربایجان شرقی و کشور

خرید 4 هزار میلیاردی تراکتورسازی از قطعه‌سازان داخلی

مدیر عامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: تراکتورسازی ایران در 9 ماهه امسال بیش از 4 هزار میلیارد ریال از قطعه‌سازان داخلی خرید کرده است.

خرید 4 هزار میلیاردی تراکتورسازی از قطعه‌سازان داخلی

ابوالفتح ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در واقع موتور محرکی برای اقتصاد و تولید استان و کشور محسوب می‌شود و اثرات توانمندی این مجموعه به تبع تمام بخش‌های صنعتی، اقتصادی و ... کشور باز می‌گردد.

وی با اشاره به همکاری نزدیک به 200 قطعه‌ساز با مجموعه تحت مدیریتش افزود: بخش قابل توجهی از این قطعه‌سازان در داخل استان و بقیه در سطح کشور به عنوان تامین کننده و قطعه‌ساز با تراکتورسازی ایران همکاری دارند.

ابراهیمی ضمن تاکید بر سیاست امسال تراکتورسازی ایران گفت: تولید تراکتور سنگین و سوق دادن تولیدات به این سمت با توجه به نیاز کشاورزان کشور به تراکتورهایی با توان بالا زمینه را برای تولید تراکتورهایی با توانی بیش از 80 اسب بخار فراهم آورده است.

صادرات 47 میلیون دلاری به خارج

این فعال عرصه صنعت کشور درباره فروش داخلی و صادرات تراکتورسازان نیز گفت: در 9 ماهه گذشته 4 هزار و 500 میلیارد ریال سهم تراکتورسازی از بازار داخلی بوده که باید 47 میلیون دلار صادرات خارجی را نیز به عنوان ارزآوری این مجموعه تولید به حجم فروش گروه اضافه کرد.

گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با نزدیک به 5 دهه فعالیت در زمینه تولید نه تنها تراکتور بلکه در عرصه تولید 71  نوع انواع موتور در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و خودرو، بیش از 65 هزار تن انواع قطعات ریخته از جمله قطعات پیچیده داکتیل، توپی چرخ‌های خودروهای سنگین، قطعه بلوک سیلندر برای انواع خودروهای تولید داخل مانند نیسان، روآ، تولید بیش از 200 هزار بلوک سیلندر خودروی 206، 300 هزار قطعه بلوک سیلندر پراید و تامین نیاز ایران خودرو در ریخته‌گری این گروه نشان از ظرفیت و قابلیت‌های بالقوه این مجموعه دارد.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول