اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در مجلس:

بزرگترین خواسته خرمشهری‌ها اصلاح شبکه توزیع آب است

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح شبکه توزیع آب مهمترین خواسته مردم این شهرستان است زیرا به دلیل کوچک‌ترین بارش مردم را دچار مشکلات ریز و درشتی می‌کند.

بزرگترین خواسته خرمشهری‌ها اصلاح شبکه توزیع آب است

عبدالله سامری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان خوزستان اظهار کرد: طبق برنامه‌های اعلام شده به نمایندگان، رئیس جمهور امروز راس ساعت هشت و 30 دقیقه وارد اهواز می‌شود و پس از استقبال مسئولان شهرستانی و استانی و همچنین اقشار مختلف مردمی راهی مصلای اهواز برای سخنرانی می‌شود.

وی افزود: پس از آن در برنامه‌های بعدی نشستی با نخبگان و ایثارگران و همچنین علمای استان خوزستان خواهد داشت.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین سخنرانی در سه شهر استان را در دستور کار داشته و در جلسه شورای اداری با حضور مسئولان شهرهای مختلف و استان خوزستان حضور پیدا خواهد کرد.

وی در خصوص انتظارات از دولت یازدهم چنین عنوان کرد: موارد و انتظارات را پیش از این در جلسه‌ای متشکل از 10 نماینده خوزستان با معاونان رئیس جمهور در محل ساختمان طرح و برنامه راهبردی مطرح کرده‌ایم که امیدواریم برای رفع معضلات و مشکلات مطرح شده هر حوزه انتخابیه نمایندگان استان چاره‌ای جدی اندیشیده شود.

سامری خاطرنشان کرد: مشکلات شهرستان خرمشهر را همه مسئولان ملی و کشوری می‌دانند زیرا تنها منطقه‌ای که پس از پایان جنگ تحمیلی تاکنون نتوانسته قامت راست کند همین خرمشهر است.

وی ادامه داد: چه بسا بسیاری از شهرها با وجود درگیر شدن با جنگ هشت ساله تحمیلی امروز شاهد رشد و تعالی هستند اما خرمشهر که در جنگ به طور کامل ویران شد هنوز زیرساخت‌های خراب و از بین رفته خود را شاهد است و در این زمینه هیچ تغییر و تحولی را به چشم ندیده است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز حدود 25 سال از پایان جنگ عراق علیه ایران می‌گذرد اما خرمشهر همچنان با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه من به صورت کلی و جزیی مشکلات این شهرستان را به گوش مسئولان رسانده‌ام گفت: اصلاح شبکه توزیع آب خرمشهر با آغاز جنگ تحمیلی به طور کاملا نابود شد و از بین رفت و طی دولت‌های مختلف تاکنون تنها 30 درصد آن بازسازی و محقق شده است.

سامری عنوان کرد: اصلاح این شبکه مهمترین خواسته مردم این شهرستان است زیرا به دلیل کوچک‌ترین بارش مردم را دچار مشکلات ریز و درشتی می‌کند.

*نیازمند تزریق اعتبار 40 میلیارد تومانی هستیم

وی ابراز داشت: حدود 70 درصد 430 کیلومتر کار اصلاح شبکه توزیع آب یعنی حدود در خرمشهر باقیمانده است و نیازمند تزریق اعتبار 35 تا 40 میلیارد تومانی‌ست.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خرمشهر در آتش فقر در حال سوختن است و من بارها این مسئله را از طریق رسانه‌ها، مکاتبه با مسئولان ملی، فریاد و ... عنوان کرده‌ام که البته در کمال تعجب با بی‌توجهی مواجه بوده‌ام.

وی افزود: حدود دو ماه پیش در مجلس از رئیس جمهور در خصوص تزریق اعتباری برای رفع مشکلات معابر و کوچه‌ها و خیابان‌های این شهرستان با توجه به قرار داشتن در آستانه نوروز و ورود کاروان‌های راهیان نور متعدد به این منطقه درخواست کردم اما تا همین الان هیچ خبری نه از وی و نه از معاونانش در این زمینه دست من نرسیده است.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول