اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز:

جشن‌های دهه فجر باید با هدف تبیین ارزش‌های انقلاب اجرا شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: هدف‌گذاری اصلی در طراحی و برنامه‌ریزی جشن‌های دهه مبارک فجر باید تبیین و انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان باشد.

جشن‌های دهه فجر باید با هدف تبیین ارزش‌های انقلاب اجرا شود

حمیدرضا عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ملت ایران به رهبری مرجعیت معظم شیعه در طول دوران مبارزه علیه حکومت طاغوت، اهداف و آرمان‌هایی را پیگیری می‌کردند که مجموع آنها را ما امروز به نام آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌شناسیم.

وی تصریح کرد: خلاصه این آرمان‌ها در همان شعار معروف استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نهفته است و به فضل الهی و با درایت ولایت و پیگیری‌های ملت ایران بخش مهمی از این اهداف و آرمان‌ها محقق شده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز متذکر شد: تحقق این اهداف نباید ما را از پیگیری اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی غافل کند و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب و برگزاری دهه مبارک فجر فرصت بسیار مناسبی برای انتقال این ارزش‌ها به نسل جوان و تبیین آنها در میان جامعه است.

عسگری افزود: بنابراین باید در برنامه‌ریزی و طراحی جشن‌های این دهه به صورتی اقدام کنیم که هدف‌گذاری نهایی ما انتقال پیام و ارزش‌های انقلاب به نسلی باشد که دوران مبارزه پیش از انقلاب و عمر با برکت امام خمینی (ره) را درک نکرده‌اند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه برای تحقق این هدف چه برنامه‌ای در استان البرز پیگیری می‌شود، گفت: خوشبختانه در هفته‌های گذشته ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر در استان البرز تشکیل شده و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه صورت گرفته است.

* مردم در برگزاری جشن‌های دهه فجر محور اصلی هستند

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به دست مردم و هدایت مرجعیت معظم شیعه به پیروزی رسید و این در حالی است که شرق و غرب جهان از حکومت طاغوت حمایت می‌کردند و از نخستین روز پیروزی نیز علیه ما توطئه می‌کنند.

عسگری بیان داشت: در طول بیش از 3 دهه اخیر این مردم بودند که با تمام توان از انقلاب خود و جمهوری اسلامی حمایت کرده و هیچ زمانی از خط ولایت خارج نشده و همواره حامی نظام و ولی امر خود بوده‌اند.

وی افزود: هر ساله برگزاری جشن‌های باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب و دهه مبارک فجر نیز با حضور خود مردم برگزار می‌شود و امسال نیز در طراحی و اجرای برنامه‌های ویژه ایام‌الله فجر باید مردم محور اصلی باشند.

عسگری در پایان تاکید کرد: حضور گسترده مردم در برگزاری این جشن‌ها ضمن اینکه تجدید میثاقی با ولایت است، پیام قاطعی به کشورهای غربی و دشمنان اسلام و انقلاب در درون خود دارد مبنی بر اینکه این مردم همچنان پای نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند.

انتهای پیام/2302/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول