اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / استاندار سیستان و بلوچستان:

شمع صلح و دوستی در دولت تدبیر امید نورانی‌تر می‌شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شمع امید، صلح و دوستی در دولت تدبیر امید روشن‌تر و نورانی‌تر می‌شود.

شمع صلح و دوستی در دولت تدبیر امید نورانی‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، اوسط هاشمی دوشنبه‌شب در مراسم محوری هفته وحدت در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت اظهار داشت: دین پژوهان و بزرگان دین کشف کرده‌اند که وحدت عامل نزدیکی اقوام است و تدبیر حضرت امام (ره) امروز در اهمیت هفته وحدت خودنمایی می‌کند.

 

وی ادامه داد: دشمن از ابتدا تا کنون تلاش داشته تا ایران را تسلیم اراده خود کند اما تدبیر و درایت رهبری، آنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته است؛ به گونه‌ای که در 24 خرداد 92 شمع امید، صلح و دوستی نورانی شد و امروز تدبیر ایفای نقش می‌کند.

 

استاندار سیستان و بلوچستان با تأکید بر اینکه وحدت تنها در بین مذاهب مطرح نیست، متذکر شد: سرمایه اصلی نظام وحدت است و همه باید راه شهید شوشتری منادی وحدت در این استان را ادامه دهیم.

 

هاشمی ابراز داشت: شهید شوشتری بذر وحدت را در دل مردم این منطقه پرورش داد و امروز نیز باید این برادری و اخوت خود را بیش از پیش تقویت کنیم.

 

وی بیان داشت: این استان با توجه به فاصله زیاد با مرکز مردمانی حکومت پذیر، ایران دوست و ایرانی دارد و به دشمن نشان داده اند که همیشه در صحنه‎اند.

 

استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: امروز شیعه و سنی با هم قرابت‌های سببی و نسبی دارند و کسی نمی‌تواند رابطه آنها را تضعیف کند.

 

هاشمی در پایان افزود: در آینده سیستان و بلوچستانی متفاوت خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم تا از بودن سخن بگوییم نه از کمبودها زیرا این استان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زیادی دارد که در آینده شکوفا خواهد شد.

انتهای پیام/75005/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول