اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر اهواز تأکید کرد

ضرورت حضور شهرداران مناطق هشتگانه اهواز در جلسات شورای شهر

سخنگوی شورای شهر اهواز بر ضرورت حضور شهرداران مناطق هشتگانه این کلانشهر، در جلسات شورای شهر تأکید کرد.

ضرورت حضور شهرداران مناطق هشتگانه اهواز در جلسات شورای شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مریم ابریشم‌کار در بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز که عصر امروز در سالن جلسات شورای اسلامی شهر اهواز واقع در امانیه برگزار شد، اظهار داشت: لازم است که در برخی از جلسات که مشکلات ناطق هشتگانه شهرداری اهواز بررسی می‌شود شهردار ان منطقه نیز در جلسه شورای شهر حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: شهرداران باید در جلسه شورای شهر حاضر شوند تا به سوالاتی که ما در مورد مناطق مختلف شهرداری داریم پاسخ دهند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهواز خاطرنشان کرد: لازم است شهرداران در جلسه شورای شهر، از اقداماتی که برای رفع مشکلات در مناطق خود انجام داده‌اند گزارشی را ارائه دهند.

این مسئول با بیان اینکه مشکلات مناطق مختلف اهواز بر همگان مشهود است، اضافه کرد: از این به بعد تلاش برای ارائه راهکارهای موثر و اجرایی با توجه به ظرفیت بالقوه منابع انسانی و طبیعی موجود در شهر از بهترین و مهم‌ترین اقدامات شورای شهر است.

ابریشم‌کار در ادامه به ارائه گزارشی از منطقه 3 اهواز اشاره کرد و بیان داشت: این منطقه مشکلات عدیده‌ای از جمله کمبود و یا عدم فضای تفریحی و ورزشی، نبود امکانات حمل و نقل عمومی در برخی محلات و نبود مراکز آموزش شهروندی دارد.

وی عنوان داشت: منطقه 3 شهرداری اهواز از محلات زرگان، کوی فرهنگیان، کوی ملت، زیتون کارمندی، زویه، کوی پیروزی، کوی شاهد، ملی راه و کوی علی آباد تشکیل شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهواز با طرح سئوالاتی، بیان کرد: چرا محلاتی مانند علی آباد بلاتکلیف مانده‌اند؟ چرا مشکلات زرگان هنوز حل نشده است؟ چرا ساکنان کوی شاهد که برای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب فرزندان و یا همسران خود را تقیم کرده‌اند هنوز برای حداقل امکانات چشم انتظارند؟

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهواز در پایان با اشاره به سفر رئیس جمهور به خوزستان از استاندار خواست تا شرایطی را فراهم سازد تا اعضای شورای شهر اهواز برای بازگویی مشکلات و عرض تقاضاهای به حق هم استانی‌ها دیداری با رئیس جمهور داشته باشند.

انتهای پیام/72010/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول