اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم مطرح کرد

جذب سرمایه‌گذاران مهم‌ترین راهبرد اجرای پروژه‌های بزرگ

استاندار قم جذب سرمایه‌گذاران را مهمترین راه در به سرانجام رساندن پروژه‌های بزرگ و ایجاد اشتغال پایدار در استان قم عنوان کرد.

جذب سرمایه‌گذاران مهم‌ترین راهبرد اجرای پروژه‌های بزرگ

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان قم جدیت و تلاش در جذب سرمایه‌گذاران را از مهمترین وظایف مسئولین استان بیان کرد و با بیان اینکه باید از هرگونه بروکراسی در ارائه مجوزها و امور اداری سرمایه‌گذاران جلوگیری شود، گفت: در انجام کارها مجدانه تلاش می‌کنم و با دقت، سرعت و توان بالا کارها را دنبال می‌کنم.

استاندار قم با اشاره به ساخت فرودگاه بین‌المللی قم برای نخستین بار در کشور به دست توانمند بخش خصوصی گفت: نخستین گام در تحقق جذب سرمایه‌داران اتمام پروژه فرودگاه بین‌المللی قم است و با توجه به دشواری‌های بسیار زیاد در ساخت فرودگاه، مسئولین باید در اجرای این پروژه عظیم بین‌المللی تا حد امکان روان‌سازی کنند.

وی همچنین با اشاره به ساخت شهرک ICT برای نخستین بار در استان قم این فرصت را بسیار استثنایی برشمرد و با اشاره به ظرفیت گسترده صنعت فناوری اطلاعات در ایجاد اشتغال پایدار و جذب سرمایه، سرمایه‌گذاری در این بخش را بسیار مهم ارزیابی کرد.

صالحی‌منش نبوغ جوانان پویای قمی در فناوری اطلاعات را ستودنی عنوان کرد و گفت: طی سال‌های اخیر شهر مقدس قم پیشرفت‌های شگرفی در صنعت نرم‌افزار داشته است و تولید نرم‌افزارهای اسلامی، بازی‌های کامپیوتری و بازیهای آنلاین از نمونه‌های این پیشرفت‌هاست و با جذب سرمایه‌گذاران و ارتقاء کمی و کیفی محصولات نرم‌افزاری می‌توان گام‌های موثری را در راستای صادرات نرم‌افزار به کشورهای دیگر برداشت.

صالحی‌منش با اشاره به پشتیبانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور و حمایت دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، این دو را از نقاط قوت استان قم در جذب سرمایه‌گذاران عنوان کرد و افزود: ‌باید شاکر این نعمات بزرگ باشیم.

استاندار قم با بیان فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه قوه مقننه در راس امور است، گفت: باید از ظرفیت دکتر علی لاریجانی به عنوان نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نهایت بهره‌برداری را در جذب سرمایه‌گذاران داشته باشیم.

انتهای پیام/2258/ت/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول