اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار یزد عنوان کرد

مساعدت استانداری برای انتشار دانشنامه فرهنگ و تمدن یزد

استاندار یزد برای انتشار دانشنامه فرهنگ و تمدن یزد و راه‌اندازی دانشکده هنر اسلامی قول مساعدت داد.

مساعدت استانداری برای انتشار دانشنامه فرهنگ و تمدن یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سیدمحمد میرمحمدی عصر امروز در دیدار با رئیس حوزه هنری استان یزد، برنامه‌ها و اقدامات حوزه هنری استان یزد در عرصه فرهنگ و هنر را مؤثر دانست و اظهار داشت: حوزه هنری می‌تواند نقش مؤثری در جریان سازی و پیشبرد امور فرهنگی و هنری ایفا کند.

وی با اشاره به عملکرد حوزه هنری استان در طول یک سال گذشته، وضعیت این نهاد را مطلوب ارزیابی کرد و با اشاره به توان تخصصی کارکنان این مرکز و ارتباط مؤثر و تعامل گسترده این نهاد با هنرمندان استان، استمرار و افزایش نقش مؤثر حوزه هنری در راستای اعتلای هنر متعهد و ارتقای سطح برنامه‌های فرهنگی، هنری استان را خواستار شد.

استاندار یزد همچنین در مورد پیشنهاد سرپرست حوزه هنری استان یزد مبنی بر چاپ و انتشار دانشنامه فرهنگ و تمدن استان و راه‌اندازی دانشکده هنر اسلامی در یزد، در زمینه تأمین هزینه‌های لازم قول پیگیری داد.

میرمحمدی همچنین درباره تخصیص زمین مناسب به حوزه هنری استان برای احداث مجتمع فرهنگی، هنری و ساختمان اداری قول مساعدت داد و بر لزوم رفع کمبودها و مشکلات پیش روی این مرکز از جمله سالن سینما، نگارخانه، سالن نمایش و پلاتو تأکید کرد.

معاون اجرایی امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه هنری یزد در یک سال گذشته، برنامه‌های اجرایی این مرکز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در این مدت برنامه‌های این مرکز جهش قابل قبولی داشته که امیدواریم استمرار یابد.

فلاح افزود: سرپرست حوزه هنری استان یزد از جمله معدود مسئولان حوزه هنری کشور است که تخصص هنری آکادمیک و سابقه درخشان اجرایی و هنری دارد و در مدت کوتاه مسئولیت خود توانسته به رغم همه مشکلات و کاستی‌های اعتباری و زیرساختی موجود، جایگاه حوزه هنری یزد را در بین مراکز استانی به طور چشمگیری ارتقا دهد به نحوی که این مرکز هم‌اکنون در بین مراکز برتر استانی قرار دارد.

وی همچنین از قول مساعد استاندار مبنی بر افزایش اعتبارات حوزه هنری یزد و رفع مشکلات این مرکز قدردانی کرد.

سیدناصر امامی میبدی، سرپرست حوزه هنری یزد نیز در این دیدار به تشریح فعالیت‌های حوزه هنری در طول یک سال گذشته پرداخت و اظهار داشت: حوزه هنری یزد با همت و تلاش مضاعف کارکنان و هنرمندان دلسوز و متعهد استان توانسته نقشی مؤثر در رشد و ارتقای هنر استان ایفا کند و همچنان بر این راه مصمم است.

امامی میبدی از آمادگی این نهاد برای شتاب بخشی به جریان هنر متعهد و فاخر در استان خبر داد و افزود: حوزه هنری در بخش‌های مختلف، برنامه‌های متنوعی را در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی مدنظر دارد.

وی با بیان گزارش آماری از وضعیت فرهنگی و هنری استان یزد اظهار امیدواری کرد: در دولت تدبیر و امید با حمایت‌های استاندار یزد، شاهد رشد و تعالی هر چه بیشتر فرهنگ و هنر استان باشیم.

انتهای پیام/2464/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول