اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش در سنندج

نخستین جشنواره و نمایشگاه طلای کثیف آغاز به کار کرد

با حضور جمعی از مسئولان، نخستین جشنواره و نمایشگاه طلای کثیف شهر سنندج در سینما بهمن این شهرستان گشایش یافت.

نخستین جشنواره و نمایشگاه طلای کثیف آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، این جشنواره نخستین بار است که در استان کردستان و با هدف سالم‌سازی شهر و امکان استفاده بهینه از زباله‌ها برگزار می‌شود.

نمایشگاه طلای کثیف با زمینه فرهنگی هنری و در موضوع خدمات شهری برگزار می‌شود و در آن آثاری از شهروندان سنندجی که از زباله‌ها ساخته شده است در معرض دید عموم قرار گرفته است.

به گفته مدیرعامل سازمان بازیافت شهرداری سنندج  شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه 45 روز فرصت داشتند آثار خود را در زمینه‌های عکاسی، کاردستی و مواد بازیافتی، کاریکاتور و نقاشی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

عبدالله قوامی افزود: این نمایشگاه در دو رده سنی زیر 18 و بالاتر از 18 سال و با دریافت 500 اثر و انتخاب آثار برتر از امروز میزبان بازدیدکنندگان است.

وی تصریح کرد: بیش از 180 اثر به بخش نمایشگاه راه یافته است و یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه مشارکت شهروندان در مشخص کردن نقاط قوت و ضعف کارهای شهرداری در امر خدمات شهری است.

مدیرعامل سازمان بازیافت شهرداری سنندج  فرهنگ‌سازی در خصوص نحوه تفکیک زباله را از دیگر موارد مورد نظر در برگزاری نمایشگاه طلای کثیف عنوان کرد.

گفتنی است این نمایشگاه تا 28 دی‌ماه در محل سینما بهمن سنندج پذیرای بازدیدکنندگان است و در روز آخر برپایی نمایشگاه، اختتامیه جشنواره نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/79012/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول