اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل:

تعاونی‌های مسکن مهر اقساط بانکی را تعیین تکلیف کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت:‌ انتظار می‌رود شرکت‌های تعاونی مسکن مهر هر چه سریع‌تر با همراهی اعضا نسبت به تعیین تکلیف اقساط بانکی اقدام کرده تا جریمه‌ای شامل متقاضیان مسکن مهر نشود.

تعاونی‌های مسکن مهر اقساط بانکی را تعیین تکلیف کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین منوری عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر در نمین اظهار داشت: با تاکید استاندار اردبیل در جلسه شورای مسکن قرار شده با همکاری بانک مسکن و تعاونی‌های فعال در این حوزه هر چه سریع‌تر متقاضیان مسکن مهر برای دریافت اقساط بانکی خود به بانک‌ها معرفی شوند تا در این زمینه با تعیین مبلغ مورد نظر پرداختی‌ها انجام شود.

وی تصریح کرد: روند پرداخت تسهیلات مسکن مهر در این استان قرار است، تصویب شود و به زودی قراردادهای مشارکت مدنی با هدف جلوگیری از اعمال سود دوران مشارکت به فروش اقساطی تبدیل شود.

منوری فعالیت بیش از 123 تعاونی شرکت تعاونی مسکن مهر را در نقاط مختلف استان اردبیل یادآور شد و خاطر نشان کرد: در این زمینه جلسه‌ای که اخیراً با اعضای تعاونی‌ها و مدیران آنها داشتیم، مقرر شد متقاضیان مسکن مهر هم نسبت به تکمیل آورده خود برای تکمیل و بهره‌برداری از واحدها اقدام کنند و هم اینکه این متقاضیان برای آغاز پرداخت تسهیلات بانکی خود به بانک مسکن معرفی شده تا تعیین تکلیف نهایی در این زمینه انجام شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: از مدیران و رؤسای مسکن مهر خواسته‌ایم پس از اخذ گواهی تأییدیه مرحله سوم نظام مهندسی نسبت به دریافت پایان کار از شهرداری اقدام کرده و در این زمینه قصور و کوتاهی نکنند.

وی با اشاره به تمدید نشدن مجدد دوران مشارکت مدنی از صاحبان مسکن مهر خواست هر چه سریع‌تر به بانک مسکن مراجعه و نسبت به تعیین تکلیف اقساط خود اقدام لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: قصد نداریم که در روند تکمیل پروژه‌های مسکن مهر خللی ایجاد کرده و یا قصور و کوتاهی را ببینیم بلکه در این زمینه همت جمعی بر آن است تا تمامی واحدهای مسکن مهر در دست اجرا و تکمیل نشده به سرعت به مرحله تکمیل نهایی برسد.

در این جلسه فرماندار شهرستان نمین نیز بر همکاری ادارات شهرداری و ثبت اسناد برای تسریع در صدور پایان کار و سند رسمی برای واحدهای مسکن مهر قول مساعد داد تا این مشکلات و نارسایی‌ها به سرعت برطرف شود.

سید تقی دریتیم یادآور شد: انتظار ما این است که هر چه سریع‌تر سایت مسکن مهر نمین از زیرساخت‌های لازم و برخی امکانات بهره‌مند شده و امکان اسکان واقعی و خرید و فروش ضروری در مسکن مهر فراهم آید.

انتهای پیام/62006/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول