اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید ‌کردستان:

یادواره شهدای 28 دی ماه سنندج برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان از برگزاری یادواره شهدای 28 دی ماه سنندج خبر داد و گفت: این یادواره همزمان با سالروز شهادت 220 نفر از شهدای این شهر برگزار خواهد شد.

یادواره شهدای 28 دی ماه سنندج برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد سلیمانی بعد از ظهر امروز در هفتمین نشست شورای عالی اندیشه و همفکری بسیج کارمندان استان در سنندج، اظهار داشت: ملت ایران برای رسیدن به امنیت و اقتدار امروز خود هزینه‌های زیادی را پرداخت کرده است.

وی تصریح کرد: تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده در طول 34 سال عمر با برکت انقلاب بزرگترین هزینه این ملت برای رسیدن به اقتدار و عظمت امروز است.

به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان، امنیت حاکم در استان و کشور نتیجه اخلاص و ایثار شهیدان و رزمندگانی است که در طول این سال‌ها با گذشت از بزرگترین داشته‌های خود مسیر احیای ارزش‌های اسلام و امنیت پایدار را فراهم کردند که باید قدر آن را بدانیم.

سلیمانی با بیان اینکه امنیت مهم‌ترین مولفه توسعه پایدار در عرصه‌های مختلف است، گفت: امروز ایران اسلامی با داشتن امنیت پایدار در بسیاری از عرصه‌های جهانی حرف برای گفتن دارد.

وی افزود: زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا به عنوان وارثان اصلی انقلاب نیز کمتر از شهادت نیست و همه ما به اندازه توان خود در این حوزه باید تلاش کنیم.

زنده‌نگهداشتن یاد شهدا با امنیت گره خورده است

به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان، زنده‌نگهداشتن یاد و خاطر شهدا با امنیت ما گره خورده است و انجام هر کاری در این حوزه ما را در برابر هجمه‌های دشمنان ایمن می‌کند.

سلیمانی ثبات کنونی کشورمان را مرهون پایبندی به فرهنگ غنی ایثار و شهادت دانست و گفت: اعتقاد به شهادت و پیروی از ولایت در کنار هم عامل اصلی این ثبات و امنیت است.

وی از برگزاری یادواره شهدای 28 دی ماه سنندج خبر داد و گفت: این یادواره همزمان با سالروز شهادت 220 نفر از شهدای این شهر برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در پایان تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا نقش مهمی در احیا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثارگران و تقویت کارهای فرهنگی دارد.

مردم شهیدپرور سنندج در 28 دی ماه سال 65 بر اثر بمباران رژیم بعث عراق بیش از 220 شهید که بیشتر آنان را زنان، کودکان و افراد سالخورده تشکیل می‌داد تقدیم انقلاب کردند.

این روز به عنوان روز ملی مقاومت کردستان در تاریخ این مرز و بوم ثبت شده است و سازمان بنیاد شهید هر ساله با همکاری ادارات و ارگان‌های مختلف استان یادواره شهدای بمباران 28 دی ماه را که احیاء کننده نام و یاد شهدای دوران مقاومت و ایستادگی است برگزار می کند.

انتهای پیام/79002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول