اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جانشین عقیدتی نیروی انتظامی کشور

جلسه هم‌اندیشی روسای عقیدتی سیاسی کشور در کرمانشاه برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی روسای عقیدتی سیاسی کل کشور با حضور هشت استان و جانشین سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کل کشور در محل فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد.

جلسه هم‌اندیشی روسای عقیدتی سیاسی کشور در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلسه هم‌اندیشی روسای عقیدتی سیاسی کل کشور عصر امروز با حضور هشت استان در محل فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کل کشور در این مراسم اظهار داشت: طلاب و روسای سازمان‌هایی که در راس مجموعه عقیدتی و سیاسی نیروهای انتظامی هستند، باید ارتقای علمی و تخصصی خود و همه نیروهای زیرمجموعه خود را در دستور کار داشته باشند.

حجت‌الاسلام علی بهشتی‌پور گفت: با توجه به حضور گسترده روحانیان و طلاب در نیروهای انتظامی سراسر کشور این ضرورت احساس شده که آموزش‌های لازم و تذکرات مورد نیاز به‌ صورت دوره‌ای و مستمر برای آن‌ها در دستور کار باشد.

بهشتی‌پور افزود: در همین راستا و به‌ دلیل گستردگی کار، کل کشور را به محوریت هشت استان به هشت منطقه تقسیم کرده‌ایم و یکی از آن‌ها استان کرمانشاه است تا به ‌صورت دوره‌ای میزبان این نشست‌ها با حضور استان‌های هم‌جوار خود باشد.

به گفته این مسئول، در این نشست‌ها روحانیان با گرد هم آمدن خود زمینه تبادل نظر و ارائه تذکرات کاری و تبیین شیوه و برنامه کاری را فراهم می‌کنند.

وی هدف از برگزاری این نشست‌ها را تبیین و ارتقای اهداف بلندمدت سازمانی با شیوه طلبگی عنوان کرد و گفت: باید روش دینی و پیشرفته‌ای در خصوص حضور روحانیان و ارتباط آن‌ها با پرسنل در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول