اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خانه معدن قم با برگزاری انتخابات تشکیل شد

جلسه انتخاب هیئت مدیره خانه معدن استان قم با حضور رئیس خانه معدن ایران و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم برگزار شد.

خانه معدن قم با برگزاری انتخابات تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، یونس عالی‌پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در ابتدای جلسه با بیان اینکه تشکل‌های خصوصی در هیچ زمانی رقیب بخش خصوصی نبوده‌اند، گفت: انجمن‌ها همیشه در کنار بخش دولتی و با تلاش خود، یاور و همراه بخش‌های دولتی هستند و معتقدم که همواره بیشترین توفیقات اقتصادی از همدلی و پشتکار همین انجمن‌های بخش خصوصی حاصل شده است.

وی اذعان کرد: تشکیل و ساماندهی انجمن خانه معدن، موجب افزایش روحیه تلاش، راندمان و فضای نشاط در امور معدنی استان قم خواهد شد و امیدوارم خواسته‌های قانونی بخش معدن استان به نحو شایسته‌ای به نتیجه برسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: تشکل‌ها و انجمن‌های خصوصی به مثابه دو بال پرواز برای بخش خصوصی هستند و افرادی که در بخش‌های خصوصی مشغول فعالیت هستند از فضای به وجود آمده باید بهره‌برداری و استفاده لازم را داشته باشند.

وی ابراز کرد: امیدواریم با انتخاب افراد شایسته و کارآمد در خانه معدن استان قم، فعالیت‌های معدنی در قالب شرح وظایف خانه معدن، دوران تازه‌ای را آغاز کند.

انتهای پیام/2258/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول