اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پارس‌‌آباد و بیله‌سوار در مجلس:

مددرسانی هلال‌احمر بالاترین عبادت است

نماینده مردم پارس‌‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مددرسانی امدادگران جمعیت هلال احمر در سخت‌ترین شرایط نوعی عبادت است که نباید نادیده گرفته شود.

مددرسانی هلال‌احمر بالاترین عبادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حبیب برومند پیش از ظهر امروز در نشست با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پارس‌آباد اظهار داشت: هم اینکه امدادگران شبانه‌روز و در سخت‌ترین شرایط یاریگر هموطنان بوده و به تسهیل و گشایش کار آنها اقدام می‌کنند بزرگترین فضیلت و ارزش به شمار می‌رود که جایگاهی بس رفیع در مکتب اسلام است.

وی گفت: اقدامی که امدادگران ما در عرصه‌های مختلف امداد جاده‌ای، کوهستان، حوادث غیرمترقبه و ... انجام می‌دهند در حقیقت وقفی محسوب می‌شود که ثمره و پاداش آن در جهان آخرت نصیب آنها می‌شود.

نماینده مردم پارس‌‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: جمعیت هلال احمر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی را در حوادث و رویدادهای مختلف در امر کمک‌رسانی و مددرسانی داشته که این خود جایگاه و منزلت این جمعیت در عرصه جهانی و بین‌المللی بالا برده است.

برومند تصریح کرد: یکی از برجستگی‌های اخلاقی امدادگران در این جمعیت ارائه خدمات بی‌منت و گذشت صادقانه است که با کمترین چشم‌ داشت مادی صورت گرفته و اوج فداکاری امدادگران را می‌رساند.

وی با قدردانی از تلاش مدیرعامل جمعیت هلال احمر برای گرفتن مجوزهای مناسب در نوسازی ناوگان حمل و نقل در این حوزه و تجهیز شهرستان‌ها به انبار و مراکز درمانی بیان داشت: تلاش بر این است تا در پارس‌آباد داروخانه و درمانگاه شبانه‌روزی هلال احمر راه‌اندازی شود که در این ارتباط مجوزهای لازم نیز صادر شده و سال آینده این خواسته و مطالبه به حق مردم جامه عمل می‌پوشد.

برومند افزود: جمعیت هلال احمر باید در کمک به بیماران خاص و نیازمند آستین بالا بزند و وظیفه و اصالت خود را به خوبی انجام دهد که در این ارتباط حضور این جمعیت در مناطق روستایی و محروم با بهره‌‌گیری از خیرین نیاز و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی قول داد تا نسبت به گرفتن مجوز برای استقرار بالگرد امدادی در یکی از شهرستان‌های استان با اولویت پارس‌آباد و استقرار شعبه‌ هلال احمر در شهرهای پرجمعیت پارس‌آباد اقدام لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/62004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول