اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی

رؤسای ادارات آموزش و پرورش 4 شهرستان خراسان رضوی منصوب شدند

با حکم مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، رؤسای ادارات آموزش و پرورش چهار شهرستان خراسان رضوی منصوب شدند.

رؤسای ادارات آموزش و پرورش 4 شهرستان خراسان رضوی منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در این احکام از قدیر شکوهی رئیس اداره آموزش و پرورش خلیل‌آباد تقدیر و حسن صداقتی به جای وی منصوب شد.

صداقتی دارای مدرک دکترای مدیریت استراتژیک از دانشگاه صنایع و معادن ایران است.

رئیس مجمع خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان خلیل‌آباد، عضویت در 20 کارگروه در حوزه‌های مختلف و عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان و قائم‌‌مقام و مسئول امور فرهنگی ستاد اقامه نماز جمعه از جمله سوابق مدیریتی وی بوده است.

براساس احکام جدید، ایرج سعادتمند به جای غلامرضا محمدی به عنوان رئیس اداره آموزش و پرورش کاشمر و مرتضی بینش به جای قدرت‌الله راه‌چمنی به عنوان رئیس آموزش و پرورش سبزوار معرفی شدند.

ایرج سعادتمند از سال 1370 به استخدام آموزش و پرورش درآمده و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد تاریخ ایران و هم اکنون نیز دانشجوی مقطع دکترای تاریخ علم در پژوهشگاه علوم انسانی تهران است.

وی که سابقه تدریس در دبیرستان‌های زرند کرمان، بردسکن، کاشمر و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشمر را در کارنامه خود دارد با فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی موفق به چاپ کتاب‌های تاریخ و جغرافیای کاشمر، کلید گنج سعادت، گل اشک، دیده و دل، سودای عشق، یادی از ستاره‌ها و پلاک‌های سرخ شده است.

متفکران شیعی در عصر ایلخانان، ترشیز در گذر زمان، انعکاس وقایع عاشورا در تاریخ طبری و تاثیر آن بر منابع دیگر، نقدی بر کتاب درس تاریخ تحلیلی صدر اسلام نوشته محمد نصیری، مهارت‌های زندگی، نقدی بر تاریخ معاصر سال سوم دبیرستان و علم و فناوری در ایران عهد ساسانی و تاثیر آن در تمدن اسلامی نیز بخشی از آثار پژوهشی مدیر جدید آموزش و پرورش کاشمر است.

سعادتمند 5 سال سابقه ریاست مرکز آموزش جهاد دانشگاهی بردسکن، 2 سال سابقه سرپرستی مؤسسه آموزش عالی و مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کاشمر، 23 ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌های دفاع از کیان اسلامی و شرکت در عملیات‌های مختلف و 17 ماه حضور در جمع نیروهای مقاومت اسلامی لبنان را در کارنامه فعالیت‌های اجتماعی و اجرایی خود دارد.

ابراهیم رامشینی نیز به جای محمدعلی صادقی‌شکیب به عنوان رئیس اداره آموزش و پرورش داورزن منصوب شد.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول