اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سخنرانی حجت‌الاسلام صدیقی

مراسم بزرگداشت آیت‌الله العظمی بهاء‌الدینی در قم برگزار می‌شود

مراسم هفدهمین سالگرد ارتحال آیت‌الله العظمی بهاء‌الدینی با سخنرانی امام جمعه موقت تهران در قم برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت آیت‌الله العظمی بهاء‌الدینی در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، این مراسم سه‌شنبه شب 24 دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و یکی از شاگردان آن عالم ربانی در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

آستانه مقدسه حضرت معصومه (س)، اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم و بیت آیت‌الله العظمی بهاء‌الدینی که از بانیان این مراسم هستند از علما و فضلای حوزه و گروه‌های مختلف مردم برای شرکت در این مراسم دعوت کرده‌اند.

آیت‌الله سیدرضا بهاءالدینی در 9 فروردین‌ سال 1287 شمسی مطابق عید غدیر 1327 قمری در قم به دنیا آمد و پدرش سید صفی‌الدین از خدمتگزاران حرم مطهر حضرت معصومه (س) بود.

دوران کودکی وی همراه با استعداد و حافظه فوق‌العاده توصیف شده است، وی در نوجوانی در درس آیت‌الله‌العظمی عبدالکریم حائری شرکت کرد. استادان اخلاق او که از نوجوانی از آن‌ها بهره برده، آیت‌الله ابوالقاسم قمی و شیخ علی صفایی بودند.

بسیاری از شخصیت‌ها و رجال سیاسی و علمی کشور که برخی از آن‌ها از مراجع تقلید هستند از شاگردان آیت‌الله العظمی بهاء‌الدینی بودند.

این عارف واصل 28 تیر سال 1376 هجری شمسی در شهر قم درگذشت و در حرم حضرت معصومه (س) و در کنار قبر استادش آیت‌الله العظمی عبدالکریم حائری یزدی به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول