اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

امکانات خدماتی و رفاهی در مسکن مهر نیز لحاظ شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه مسکن تنها تأمین سرپناه نیست، بر ضرورت دیده شدن خدمات رفاهی تأکید کرد و این امر را در ارتباط مستقیم با نیازهای روحی و روانی متقاضیان مسکن دانست.

امکانات خدماتی و رفاهی در مسکن مهر نیز لحاظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، مجید سریزدی گفت: نگاه توسعه‌ای همان نگاهی است که باید از سوی مسئولان در هر جایگاهی که هستند مورد توجه قرار گیرد.

*نگاه به مسکن تنها تأمین سرپناه نباشد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در ادامه با تأکید بر اینکه نگاه ما به مسکن نباید تنها تأمین مسکن باشد، اذعان کرد: در طول سال‌های اخیر متأسفانه مسکن تنها با هدف تأمین سرپناه ساخته شده است در حالی که  نیازهای روحی مطالبه‌گران مسکن نادیده انگاشته شده است.

*ظرفیت سمن‌ها در  تکمیل پروژه‌های مسکن دیده شود

وی ادامه داد: سمن‌ها بهترین ظرفیت برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر هستند، در این راستا باید شرایط اجتماعی و فرهنگی و نگاه نرم‌افزاری به پروژه‌های مسکن وجود داشته باشد و از پرداختن به کیفیت زندگی نباید باز بماند.

سریزدی هشدار داد: اگر به امکانات فرهنگی و نیازهای ساکنان واحدهای مسکن مهر توجه نشود در آینده شاهد پروژه‌هایی مسکونی بدون سرفصل‌های تفریحی و فرهنگی خواهیم ماند در حالی که روزی تأسیسات زیربنایی حل می‌شود و این زیرساخت‌ها است که باید پیش‌تر ایجاد می‌کردیم.

*بخشی از خدمات شهر جدید در محدوده طالقان دیده شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در ادامه گفت: از آنجا که پروژه‌های مسکن مهر از جمله طرح‌های ملی به شمار می‌روند و افزایش کیفیت زندگی نیز امری ضروری است از این‌رو به جهت مجاورت بخشی از پروژه‌های شهر جدید هشتگرد در منطقه طالقان می‌توان خدمات رفاهی را در این نقطه ایجاد کرد

وی عنوان کرد: علاوه بر تأمین امکانات زیرساختی، امور خدماتی نیز مربوط به شهرداری است، همانند جمع‌آوری زباله و... که می‌توان با واگذاری اراضی تجاری و خدماتی تأمین منابع مالی داشته و بخشی از مشکلات را رفع کرد.

انتهای پیام/2302/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول