اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

49/ فجر انقلاب

عظیمی‌نژاد: 5 دهیاری سردار جنگل فومن در دهه فجر افتتاح می‌شود

رئیس ستاد دهه فجر سردار جنگل فومن از تشکیل ستاد دهه فجر در تمام روستاهای این بخش خبر داد و گفت: دهه فجر امسال پنج دهیاری جدید بخش سردار جنگل فومن افتتاح می‌شود.

عظیمی‌نژاد: 5 دهیاری سردار جنگل فومن در دهه فجر افتتاح می‌شود

حسین عظیمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا به ویژه 70 شهید والامقام بخش سردار جنگل این شهرستان اظهار کرد: شهید «مصطفی اندرز» نخستین شهید شهرستان فومن از اهالی ماکلوان بخش سردار جنگل است.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت خوبی برای معرفی دستاوردهای نظام اسلامی و پاسداشت روزهای نخست انقلاب است، افزود: به تعبیر امام راحل انقلاب متعلق به مستضعفان و پابرهنگان است و مسئولان باید در خدمت‌رسانی به مردم نجیب و ولایت‌مدار کشور کوشا باشند.

*اجرای برنامه‌های دهه فجر با رویکرد مردمی و فرهنگی

بخشدار سردار جنگل فومن به برگزاری برنامه‌های فرهنگی دهه فجر امسال در این بخش اشاره کرد و گفت: برگزاری راهپیمایی مستقل بخش سردار جنگل در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دیدار مردم با مسئولان از جمله برنامه های محوری بخش سردار جنگل در دهه فجر است.

وی با بیان اینکه آسایش و امنیت امروز کشور ثمره ایثار و ازخود گذشتگی های شهدا است، خاطرنشان کرد: یاری رساندن به مردم جامعه و گسترش عدالت از اهداف مهم امام راحل از پیروزی انقلاب بود.

*تشکیل ستاد دهه فجر در تمام روستاهای بخش سردار جنگل

عظیمی‌نژاد از تشکیل ستاد دهه فجر در تمام روستاهای بخش سردار جنگل فومن خبر داد و گفت: بخش سردار جنگل یکی از بخش‌های مهم شهرستان فومن در گیلان است.

وی با بیان اینکه این بخش بیش از 46 درصد مساحت شهرستان فومن را با 36 روستا، 22 دهیار و 2 شهر تشکیل داده است، خاطرنشان کرد: این بخش شامل دو دهستان آلیان و سردار جنگل و دو شهر ماکلوان و ماسوله است.

بخشدار سردار جنگل فومن افتتاح 5 دهیاری جدید همزمان با دهه فجر را از دیگر برنامه‌های ستاد دهه فجر در این بخش عنوان کرد و گفت: بخش سردار جنگل طبق آمار سرشماری سال 90 بیش از 15 هزار نفر جمعیت دارد.

وی با اشاره به اینکه بخش سردار جنگل دارای بالغ بر 20 هزار نفر جمعیت شناور است، ادامه داد: این بخش در فصول گردشگرپذیر میزبان بالغ بر یک میلیون و 200 هزار نفر تا یک میلیون و 500 هزار نفر مسافر است که 70 درصد گردشگران شهرستان فومن را شامل می‌شود.

*برگزاری پیاده‌روی خانوادگی بخش سردارجنگل فومن در دهه فجر

عظیمی‌نژاد برخی دیگر از برنامه‌های فرهنگی و عمرانی دهه فجر را برشمرد و افزود: برگزاری مسابقات دو و میدانی، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی از ماکلوان تا بام سبز، یادواره شهدا و غبارروبی از مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ... از جمله برنامه‌های فرهنگی ما در دهه فجر است.

وی با بیان اینکه در ایام دهه فجر پروژه هایی که صد درصد قابلیت پیشرفت و بهره برداری مردم را دارند افتتاح می‌شوند، افزود: برق‌رسانی و تقویت آن در شهر ماکلوان و روستاها، نصب ترانس از جمله این پروژه‌ها است.

*افتتاح کارخانه نئوپان بخش سردارجنگل فومن در دهه فجر

رئیس ستاد دهه فجر سردار جنگل فومن، افتتاح مدرسه سه طبقه جلال آل‌احمد، افتتاح چند پل ارتباطی، افتتاح واحدهای مسکونی بهزیستی و کمیته امداد و افتتاح مرغداری در بخش سردارجنگل را از دیگر پروژه‌ها برشمرد.

وی از افتتاح شبکه زهکشی و کارخانه نئوپان بخش سردار جنگل در ایام دهه فجر خبر داد.

عظیمی‌نژاد درباره گازرسانی شهر ماکلوان در دهه فجر، خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال بیش از 50 روستای بدون گاز از نعمت گاز بهره‌مند می شوند.

انتهای پیام/84002/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول