اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

مسئولان کشوری به فعالیت‌های قرآنی نگاه ویژه‌ای دارند

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به نگاه ویژه مسئولان کشوری به فعالیت‌های قرآنی گفت: در سال‌های اخیر حمایت‌های مناسبی در این حوزه شده است.

مسئولان کشوری به فعالیت‌های قرآنی نگاه ویژه‌ای دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید رسول موسوی‌نژادیان پیش از ظهر امروز در شانزدهمین نشست تخصصی مدیران، مربیان و مسئولان موسسه قرآن و عترت نورالیقین که در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد در سخنانی ضمن یادآوری تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر پرورش 10 میلیون حافظ قرآن در کشور گفت: بی‌شک رسیدن به هدف بزرگ مورد تاکید مقام معظم رهبری و همچنین سایر برنامه‌های قرآنی نیاز به برنامه‌ریزی و مدیریت منسجم دارد که برگزاری این‌گونه برنامه‌ها و نشست‌های تخصصی در همفکری برای رسیدن به این اهداف را ضروری می‌کند.

وی برنامه‌ریزی‌ها را به صورت کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت موثر عنوان کرد و ادامه داد: برنامه‌ریزی با این سه روش دسترسی عموم علاقه‌مندان به فعالیت‌های قرآنی را آسان می‌کند.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم فعالیت‌های موسسه قرآن و عترت نورالیقین را ارزشمند و قابل توجه دانست و گفت: موسسه موفق نورالیقین با 42 مرکز توانسته مربیان و مدیران موفقی را پرورش داده و سوابق ارزشمند خود را افزایش دهد.

وی در ادامه به نگاه ویژه مسئولان کشوری به فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و ادامه داد: بحمدالله در سال‌های اخیر حمایت‌های مناسبی در این حوزه شده است که موسسات نیز از این حمایت‌ها بهترین استفاده را کرده‌اند.

موسوی‌نژادیان با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌هایمان باید قرآن‌محور باشد، عنوان کرد: تلاش‌هایی که دشمنان در راستای آسیب رساندن به ارزش‌ها و نسل جوان ما دارند با فعالیت‌های قرآن محور به ثمر نخواهد رسید.

وی تصریح کرد: سعی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، استفاده حداکثری از ظرفیت موجود برای حمایت بیشتر از موسسات قرآنی استان خواهد بود.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول