اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتصاب شاپور پولادی به معاونت عمرانی استانداری

پازل معاونت‌های استانداری ایلام تکمیل شد

با انتصاب شاپور پولادی به معاونت عمرانی استانداری پازل معاونت‌های استانداری ایلام تکمیل شد.

پازل معاونت‌های استانداری ایلام تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، با انتصاب محمدرضا مروارید به عنوان استاندار دولت تدبیر و امید تغییرات در بدنه مدیریت استانداری ایلام آغاز شد.

این انتصابات با سرپرستی اسماعیل رستمی بر معاونت پشتیبانی استانداری ایلام آغاز و با انتصاب شاپور پولادی به عنوان معاون عمرانی استانداری ایلام خاتمه یافت.

حسین کلانتری نیز بر سمت معاونت سیاسی امنیتی استانداری ایلام تکیه زد و ظاهرا معاونت برنامه‌ریزی استانداری تا پایان سال و ابتدای سال آتی از چیدمان معاونت‌های استانداری خارج و به یک سازمان مستقل تبدیل خواهد شد.

امروز نیز در نشست شورای اداری استان ایلام به ریاست محمدرضا مروارید استاندار ایلام مراسم معارفه رسمی شاپور پولادی به عنوان معاون عمرانی استانداری ایلام صورت می‌پذیرد.

با تکمیل شدن پازل معاونت‌های استانداری ایلام و مشاوران بانوان، حوزه ریاست دفتر و .... اکنون نوبت کار و تلاش برای رفع مشکلات مردم استان ایلام فرا رسیده است.

گرچه هنوز تکلیف 10 فرماندار شهرستان‌های استان ایلام مشخص نشده اما بدون تردید مردم و نمایندگان افکار عمومی (رسانه‌ها) از این پس همانند گذشته پیگیر مطالبات به حق مردم بوده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی از مسئولان جدید استان ایلام خواستار شتاب بخشی به فعالیت‌های خدمات‌رسانی به مردم استان ایلام هستند. 

امیدوارم طی 100 روز آتی مسئولان ارشد استان و معاونت‌های منصوب شده عملکرد قابل دفاعی در مدت زمان تلاش خود برای مردم باشند.

انتهای پیام/2246/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول