اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر خبر داد

نجات بیمار از مرگ حتمی در بیمارستان کاشمر

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر از تلاش موفقیت‌آمیز تیم جراحی بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان برای نجات جان یک بیمار از مرگ حتمی خبر داد.

نجات بیمار از مرگ حتمی در بیمارستان کاشمر

محمدجواد یزدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: خانم 25 ساله‌ای که در نخستین بارداری، تحت عمل جراحی قرار گرفته بود به جهت سیر سریع زایمان دچار اینرسی رحم شد و بلافاصله با حضور متخصصان مورد معاینه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از انجام معاینات لازم، بیمار به علت اینرسی شدید رحم و خونریزی شدید تحت هیسترکتومی قرار گرفت، افزود: تیم جراحی متشکل از سهیلا میرزایی متخصص زنان و زایمان، محمدجواد یزدانی متخصص بیهوشی، علی دستخوش رزیدنت بیهوشی، مهدی شکوهی متخصص ارولوژی، سوسن قطبی متخصص جراحی و مجتبی شاملو متخصص داخلی با انجام عمل جراحی موفقیت‌آمیز، جان مادر و نوزادش را نجات دادند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر با اشاره به اینکه حین عمل و بستری 19 واحد FFp و 15 واحد خون، 10 واحد پلاکت و 3 واحد خون تازه از همراهان به بیمار تزریق شد، یادآور شد: بیمار پس از اتمام عمل جراحی به بخش ICU بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) منتقل شد و تحت ویزیت متخصص داخلی قرار گرفت.

وی با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت جسمانی مادر و نوزادش تصریح کرد: بار دیگر توجه خداوند متعال، انجام کار تیمی، حس همکاری، وظیفه‌شناسی و انسان‌دوستی موجب نجات جان مادری از مرگ حتمی شد.

یزدانی که خود از اعضای این تیم جراحی بود از وظیفه‌شناسی همکارانش و از همکاری پرسنل اتاق عمل، آزمایشگاه ،ICU، پرستاران و ماماها و کادر اداری بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) تشکر کرد.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول