اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‌ 32 پینگ‌پنگ باز

برترین‌های تنیس روی میز جام شهدای 19 دی قم معرفی شدند

دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم از برگزاری رقابت‌های این رشته ورزشی با عنوان جام شهدای 19 دی و معرفی برترین‌ها خبر داد.

برترین‌های تنیس روی میز جام شهدای 19 دی قم معرفی شدند

محمد عموییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مسابقات تنیس روی میز جام شهدای 19 دی آقایان استان قم نفرات برتر خود را در پایان رقابت مدعیان شرکت‌کننده در رقابت‌های رده سنی آزاد شناخت و با قهرمانی محسن رئوف‌نژاد به پایان رسید.

وی با اشاره به کیفیت بالای این رقابت‌ها افزود: مسابقات تنیس روی میز قهرمانی استان قم با عنوان جام شهدای 19 دی با حضور برترین‌های این رشته در بخش آقایان در قم برگزار شد و طی آن تنیس‌‌بازان شرکت‌کننده در رده سنی آزاد با یکدیگر مسابقه دادند.

دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم ادامه داد: پیکارهای تنیس روی میز جام شهدای 19 دی موجب شد برترین‌های این رشته در این مسابقات حضور یابند در حالی که شرکت‌کنندگان با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط هیئت تنیس روی میز قم با جدالی نزدیک و دیدنی برای کسب مقام‌های اول تا سوم رقابت کردند.

به همین منظور هیئت تنیس روی میز قم از تمام تنیس‌بازان رده‌های سنی مختلف پسر برای شرکت در مسابقات تنیس روی میز جام شهدای 19 دی دعوت به عمل آورده بود و در نهایت این رقابت‌ها با کیفیتی مطلوب برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

بدین‌ ترتیب رقابت‌‌های تنیس روی میز جام شهدای 19 دی با شرکت 32 ورزشکار آینده‌دار بخش آقایان پینگ‌پنگ باز در قم برگزار شد و نفرات برتر معرفی شده و در حضور مسئولان هیئت پینگ‌پنگ قم تجلیل شدند در حالی که این مسابقات در سالن اختصاصی تنیس روی میز قم یعنی سالن شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و علاقه‌‌مندان زیادی نیز حین برگزاری رقابت‌ها در سالن حضور داشتند.

با توجه به شیوه برگزاری مسابقات تنیس روی میز جام شهدای 19 دی قهرمانی استان قم، پینگ‌پنگ‌بازان شرکت‌‌کننده در این دوره از پیکارهای استانی، ابتدا به صورت حذفی رقابت‌های مرحله مقدماتی پیکارهای این دوره را برگزار کردند.

در پایان رقابت‌های این مرحله تنیس روی میز جام شهدای 19 دی استان قم، محسن رئوف‌نژاد و مجید یابنده موفق به شکست حریفان خود و راهیابی به دیدار نهایی شدند و در مسابقه پایانی هم این رئوف‌نژاد بود که در نهایت با غلبه بر یابنده موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

برترین‌های این دوره از پیکارهای تنیس روی میز قهرمانی جام شهدای 19 دی قهرمانی آقایان استان قم در حالی معرفی شدند که عنوان نایب قهرمانی را مجید یابنده از آن خود کرد و بعد از این 2 تنیس‌باز آینده‌دار، حمیدرضا اخوان در جایگاه سوم ایستاد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول