اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه علنی شورای شهر قم

اصلاحیه بودجه امسال سازمان کشتارگاه شهرداری قم تصویب شد

اصلاحیه بودجه سال 92 سازمان کشتارگاه شهرداری قم با کاهش پنج درصدی به تصویب شورای اسلامی شهر قم رسید.

اصلاحیه بودجه امسال سازمان کشتارگاه شهرداری قم تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر قم یکشنبه شب در سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم به قرائت لایحه‌ای در خصوص اصلاحیه بودجه سال 92 سازمان کشتارگاه پرداخت و گفت: بر اساس این لایحه بودجه سال 92 این سازمان که 26 میلیارد ریال پیش‌بینی شده بود 1.3 میلیارد ریال کاهش پیدا کرده و به 24.7 میلیارد ریال رسیده که حدودا با پنج درصد کاهش مواجه بوده است.

وی با بیان اینکه این کاهش درآمد در بخش ذبح دام و فروش اموال و همچنین خرید تجهیزات و بهینه‌سازی سردخانه رخ داده است، ابراز داشت: در بحث هزینه‌ها به دلیل مصوبه‌ای که در شورا برای خدمات قراردادی ویژه کارکنان کشتارگاه داشتیم با افزایش مواجه بوده‌ایم.

حسن بختیاری اذعان کرد: یک مورد هم خارج از بودجه عمل شده که خرید گوشت برای پرسنل بوده است.

وی بیان کرد: کلیات این لایحه در کمیسیون تصویب شد اما در خصوص اقدامی که خارج از بودجه عمل شده است، قرار شد به عنوان یک تذکر در مصوبه گنجانده شود تا در آینده رعایت شود.

مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه‌گذاری شورا پس از صحبت‌های بختیاری، توسط رئیس شورا به رأی گذاشته شد که با اکثریت آراء به تصویب شورای اسلامی شهر قم رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در خصوص کشتارگاه گفت: اگرچه قرار بود بهمن ماه امسال کشتارگاه جدید افتتاح شود و این امر محقق نخواهد شد اما کشتارگاه شهرداری تنها تا سه ماه اول سال آینده فعال خواهد بود و پس از آن باید تعطیل شود.

وی یادآور شد: لازم است شهردار برای استفاده از محل کشتارگاه طرح مناسبی در نظر بگیرد.

طوبی حجازی منشی هیئت رئیسه در این جلسه به قرائت نامه‌های رئیس شورا در خصوص جلسات کمیسیون تلفیق و لزوم حضور رئیس کمیسیون‌ها و اعضای شورا در این جلسات پرداخت.

رئیس شورا همچنین در نامه‌ای جداگانه حسن بختیاری را به عنوان دبیر کمیسیون تلفیق بررسی بودجه سال 93 شهرداری منصوب کرد و وظایفی از جمله تنظیم صورت جلسات کمیسیون با ذکر دقیق مصوبات، حضور و غیاب و ذکر غیبت و تاثیر و تعجیل اعضا، اخذ امضا از اعضای حاضر، دعوت از کارشناسان و مدیران مرتبط در جلسات و ارائه مستندات لازم به اعضای شورا برای بهره‌برداری را بر عهده وی نهاد.

در این جلسه درخواست سازمان ثبت اسناد منطقه یک برای محاسبه عوارض زمین خریداری شده این سازمان در مجتمع ادارات بر اساس 60 درصد قیمت منطقه‌ای به تصویب شورای اسلامی شهر قم رسید.

انتهای پیام/78010/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول