اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی:

شهرک حمل و نقل خراسان شمالی وارد فاز اجرایی شد

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی گفت: شهرک حمل و نقل و باربری این استان در حاشیه کنارگذر وارد فاز اجرایی شده است.

شهرک حمل و نقل خراسان شمالی وارد فاز اجرایی شد

سعید سبحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: اراضی این شهرک به شرکت‌هایی که مجوز لازم را داشته باشند، واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این راستا قطعات مختلف این شهرک به شرکت‌های حمل و نقل بار واگذار شده است، تصریح کرد: هم‌اکنون مرحله ساخت توسط سه شرکت از جمله آبادان و اترک آغاز شده است.

سبحانی با اشاره به اینکه پس از اجرای این شهرک تمامی شرکت‌های حمل و نقل از داخل و یا محدوده شهر به محل فعلی نقل مکان می‌کنند، گفت: این اقدام باعث جلوگیری از ترددهای وسائط نقلیه سنگین، پیشگیری از آلودگی‌های محیط زیست و همچنین رفع مشکلات ترافیکی ناشی از تردد خودروهای سنگین می‌شود.

وی در بخش دیگری با اشاره به تسهیلات اهدایی با معرفی سازمان حمل و نقل به بانک‌ها برای نوسازی ناوگان فرسوده اتوبوس و مینی‌بوس اظهار کرد: به همین منظور یک میلیارد ریال تسهیلات برای این خودروها با بهره 15 درصد و با بهره هفت ساله پیش‌بینی شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی تصریح کرد: افزون بر این ستاد حمل و نقل سوخت نیز 150 تا 200 میلیون ریال به صورت بلاعوض به خودروهایی که از رده خارج می‌شوند، اختصاص می‌دهد.

وی تاکید کرد: تمامی این تسهیلات و مبالغ بلاعوض برای خرید خودروی جدید به حساب شرکت خودرو ساز واریز می‌شود.

سبحانی همچنین میزان تسهیلات برای نوسازی ناوگان مینی‌بوس را 400 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این تسهیلات پنج ساله و با کارمزد چهار درصد خواهد بود.

وی تسهیلات نوسازی سواری کرایه عمومی را نیز 100 میلیون ریال، پنج ساله و کارمزد چهار درصد برشمرد و افزود: متقاضیان این تسهیلات به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مراجعه کنند تا براساس اولویت و نوبت اقدام شود.

انتهای پیام/63002/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول