اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد

دستگیری سارقان قطعات داخل خودرو در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری دو سارق قطعات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان قطعات داخل خودرو در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، نادر خورسند عصر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان اظهار کرد: سرقت لوازم و قطعات خودروهای متعددی در آستارا به پلیس گزارش داده شد.

وی به سرقت یک دستگاه پیکان اشاره کرد و افزود: پرونده سرقت‌های مذکور به پلیس آگاهی آستارا ارجاع شد و کارآگاهان این موضوع را پیگیری کردند.

خورسند با اشاره به تجمیع اطلاعات موجود در پرونده‌های ارجاعی و بررسی سرقت‌های مشابه، بیان کرد: مستندات لازم درباره سرقت‌های مذکور جمع‌آوری شد.

فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری فردی در حال سرقت در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: سارق مذکور به منظور رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی با بیان اینکه سارق مذکور به همدستی با فردی ساکن آستارا اعتراف کرد، گفت: عوامل پلیس آگاهی با همکاری و تعامل ماموران بخش انتظامی لوندویل توانستند در یک عملیات غافلگیرانه متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

خورسند به سابقه افراد دستگیر شده مبنی بر سرقت‌های متعدد اشاره کرد و یادآور شد: افراد مذکور به پنج فقره سرقت خودرو و قطعات داخل آن اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی آستارا خرید اموال سرقتی از سارقان به ارزش 122 میلیون ریال را از جمله اعتراف‌های دستگیرشدگان عنوان کرد و افزود: سارقان مذکور با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.

خورسند در پایان خواستار رعایت اصول پیشگیری از وقوع سرقت توسط مردم شد و بیان کرد: توجه به هشدارهای پلیس دست سارقان از سرقت اموال را کوتاه می‌کند.

انتهای پیام/84001/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول