اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بابلسر:

عکاسی در تالارها با مجوز اتحادیه‌ قانونی است

فرمانده انتظامی بابلسر گفت: فیلمبرداری و عکاسی در تالارها نیازمند داشتن معرفی‌نامه از سوی اتحادیه‌ عکاسان است.

عکاسی در تالارها با مجوز اتحادیه‌ قانونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، اسدالله طبری امشب در همایش پلیس، امنیت و اصناف که در سالن اجتماعات مجتمع شهید باهنر بابلسر برگزار شد، افزود: بحث اعتمادسازی و ایجاد مسئولیت در راستای افزایش امنیت، مشارکت اصناف در امر پیشگیری از جرائم از عمده‌ترین اهداف پلیس در بحث اصناف است.

وی با بیان اینکه عمده‌ترین تلاش ما در سطح شهرستان بحث پیشگیری است، اظهار داشت: پیشگیری با مشارکت همه افراد جامعه حاصل می‌شود.

فرمانده انتظامی بابلسر با تاکید بر اینکه در تالارهای عروسی استعمال قلیان نداشته باشیم، بیان داشت: کسی که مجوز احداث تالار دارد، حق ندارد در همان محل سفره‌خانه سنتی یا آلاچیق داشته باشد مگر اینکه مجوز آن را داشته باشد.

طبری فیلمبرداری و عکاسی در تالارها را نیازمند داشتن معرفی نامه از سوی اتحادیه‌ها برشمرد و تصریح کرد: با این روش از عکاسی و فیلمبرداری افراد فرصت طلب جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه از نصب دوربین در تالارها جلوگیری شود، تصریح کرد: البته در سالن‌هایی که ویژه بانوان است باید از ورود گوشی‌های لنزدار جلوگیری شود.

فرمانده انتظامی بابلسر با توجه به بحث سفره خانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها گفت: سفره خانه‌ها و قهوه خانه‌ها حق برگزاری هیچ گونه مراسمی ندارند و در صورت مشاهده با افراد متخلف برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/86010/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول