اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/44

قربان‌زاده: یادواره 405 شهید فومن دهه فجر برگزار می‌شود

فرماندار فومن از برگزاری یادواره 405 شهید این شهرستان امسال همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

قربان‌زاده: یادواره 405 شهید فومن دهه فجر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، اسماعیل قربان‌زاده عصر امروز در دیدار با اعضای کاروان خبری فجر گیلان در محل فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: رسانه‌های فومن در تجمع عاشورائیان و 28 صفر اطلاع‌رسانی به‌موقع و موثری داشتند.

وی به همراهی مسئولان و رسانه‌ها در ارائه فعالیت‌ها به مردم اشاره کرد و افزود: امسال جشن سی‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته با اطلاع‌رسانی به‌موقع در فومن برگزار می‌شود.

قربان‌زاده با گرامی‌داشت خاطره شهدای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: افراد بسیاری برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی تلاش کردند و به استقبال زندان و شکنجه رفتند.

فرماندار فومن پیروزی انقلاب اسلامی را با عنایت خداوند و پیروی از رهنمودهای امام راحل دانست و بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران برپایه استقلال و آزادی استقرار پیدا کرده است.

وی دهه فجر را آغاز طلوع دوباره اسلام خواند و بیان کرد: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران از یوغ استعمارگران است.

قربان‌زاده با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: جشن انقلاب یادآور شکوه نظام اسلامی در 35 سال گذشته است.

فرماندار فومن بر نوآوری در اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: دشمنان به دنبال کم‌رنگ نشان دادن پاسداری مردم از ارزش‌های اسلامی هستند.

*تشکیل کمیته‌های 21گانه ستاد دهه فجر در فومن

وی از فعالیت ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر فومن خبر داد و اظهار کرد: کمیته‌های 21گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در فومن تشکیل شده است.

قربان‌زاده با اشاره به افتتاح 48 پروژه عمرانی و عام‌المنفعه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در فومن، تصریح کرد: پروژه‌های مذکور در دو بخش خصوصی شامل مرغداری و پرورش ماهی و همچنین در بخش دولتی مانند راهسازی، آبرسانی، گازرسانی به بهره‌بردای می‌رسند.

به گفته فرماندار فومن، پروژه‌های افتتاحی این شهرستان به‌نام شهدای انقلاب اسلامی نامگذاری می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته اطلاع‌رسانی نقش مهمی در اطلاع‌رسانی برنامه‌ها به مردم دارد، اظهار کرد: نقش خبرنگاران در اطلاع‌رسانی صحیح حائز اهمیت است.

قربان‌زاده به برگزاری یادواره 405 شهید سرافراز شهرستان فومن همزمان با دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: یادواره مذکور در 17 بهمن ماه امسال در روز ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84001/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول