اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

مازندران 50 هزار تن میوه شب عید کشور را تامین می‌کند

عضو کمیسیون کشاورزی و منابع آب مجلس گفت: 50 هزار تن میوه مورد نیاز شب عید کشور از باغداران مازندران خریداری می‌شود.

مازندران 50 هزار تن میوه شب عید کشور را تامین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حسین نیاز‌آذری عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی و بررسی مشکلات  روستای پایین گنج‌افروز در مسجد گلزار شهدای این محل در جمع مسئولان استانی و شهرستانی، شوراها و دهیاران بخش مرکزی بابل اظهار داشت: این نشست در راستای اهداف نظام که خدمت بی‌منت به مردم است برگزار شد.

وی افزود: 500 هزار نفر مردم شهرستان بابل منتظر تصمیمات، تلاش‌ها و پیگیری‌های شما مسئولان هستند، این اقدامات و نشست‌ها نشان از ماهیت و ساختار نظام اسلامی است که فاصله‌ای بین مردم و مسئولان نبوده و در کنار هم در خدمت به مردم هستند.

نیازآذری اذعان داشت: شوراها از جمله دستگاه خدمات‌رسان تاثیرگذاری هستند که بدون دریافت مزد، حق بیمه و یا امکاناتی تنها با عشق به رهبری و نظام خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بابل در تامین آب‌ شرب خود دچار چالش است خاطرنشان کرد: مسئولان آب و فاضلاب روستایی و شهری به این امر واقف بوده و برای حل این مسئله پروژه‌هایی را در دست اقدام دارند و در این راستا طرح انتقال آب از سد البرز به گروه الف مد نظر بوده که با پیگیری‌هایی که انجام دادم اعتبارات لازم با ردیف بودجه‌ای مستقل به عنوان یک ضرورت در دستور کار قرار گرفت.

نیازآذری با اشاره به اینکه شغل اصلی مردم بابل کشاورزی است گفت: شهرستان بابل با داشتن 50 هزار هکتار شالیزار، 22 هزار  هکتار باغ، قطب نخست کشاورزی مازندران بوده که بیش از 72 محصول کشاورزی ارائه می‌کند.

عضو کمیسیون کشاورزی و منابع آب مجلس گفت: خرید تضمینی محصولات کشاورزی برنج و مرکبات مردم مازندران که تامین‌کننده 44 درصد برنج کشور هستند امری ضروری است.

نیازآذری افزود: با پیگیری‌های انجام شده برای تامین میوه شب عید با دستور رئیس جمهور خریداری 50 هزار تن از تولیدات باغداران مازندران که 10 هزار تن از باغداران شهرستان بابل است در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول متذکر شد: تنظیم بازار و واردات و صادرات نیز به عهده سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفت.

وی بیان داشت: این شایسته نیست که کشور ما تولیدکننده 13 میلیون تن گندم باشد اما 72 میلیون تن گندم وارد کشور شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: امروز دشمنان اسلام و نظام در جنگ تمام عیار  اقتصادی با ایران هستند اما این بار هم ملت ما با درایت دولت‌مردان و حمایت مجلس، قوه مقننه، راهنمایی رهبری و پشتوانه مردمی این میدان را نیز فتح می‌کند.

نیازآذری گفت: انتظار داریم با امکانات حداقل حداکثر بهره را ببرید و شوراها و دهیاران نیز پنج مسئله مهم و زیربنایی را براساس توان مالی به عنوان پرو‍ژه‌های اولویت‌دار به ما معرفی کنند زیرا کل اعتبار عمرانی مازندران 313 میلیارد تومان بوده که سهم بابل 30 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/86009/ش‌40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول