اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس:

ابهام لایحه بودجه درباره درآمدهای شرکت نفت برطرف شود

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه بودجه در بخش درآمدهای شرکت ملی نفت دارای ابهاماتی است که باید برطرف شود.

ابهام لایحه بودجه درباره درآمدهای شرکت نفت برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حمیدرضا مشهدی‌عباسی بعد از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان دماوند در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: بر اساس لایحه بودجه، بیش از 80 درصد درآمد هر بشکه نفت، صرف هزینه‌های تولید می‌شود.

وی افزود: ‌همچنین در صفحه دوم لایحه به معافیت شرکت ملی نفت از پرداخت مالیات اشاره شده است که این امر در کنار دریافت مالیات از یک کاسب خرده‌پا منطقی به نظر نمی‌رسد.

مشهدی‌عباسی با بیان اینکه ردیف بودجه خاصی برای شهرستان دماوند تعریف نشده است، اظهار داشت: در همین زمینه، جلسات و دیدارهایی انجام دادیم و خواهان تعیین ردیف‌هایی برای شهرستان شدیم که نیازی به تصویب در مجلس نداشته باشد.

وی دلیل این امر را فضای حاکم در مجلس شورای اسلامی خواند و ادامه داد: نمایندگان شهرستان‌های دیگر مقابل مصوباتی که درباره استان یا شهر و شهرستان‌های تهران است، به شدت موضع می‌گیرند و این امر باعث می‌شود برخی از این ردیف‌های بودجه به تصویب نرسند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی برخی از طرح‌‏های شهرستان دماوند را ملی خواند که نیازمند ردیف بودجه شماره‌دار هستند و گفت:‌ باید این‌گونه طرح‌ها همراه با ردیف بودجه مورد نیازش مشخص شوند تا در سال آینده و به‏‌موقع برای اجرای آنها اقدام کنیم.

وی در این رابطه به پروژه کمربندی گیلاوند اشاره کرد که یک پروژه ملی محسوب می‌شود و هم‏وطنان زیادی از این مسیر استفاده خواهند کرد و بدون آن مشکلات ترافیکی و متأسفانه حوادث زیادی پیش‌ می‌آید.

مشهدی عباسی با تأکید بر اینکه نماینده مجلس باید زبان گویای مردم باشد، تصریح کرد:‌ بر همین اساس، در پنج شهر شهرستان دماوند و با یاری شوراهای اسلامی شهر و شهرداری‏ها،‌ دفتر ارتباطات مردمی خود را راه‌اندازی کردیم تا بتوانیم با مردم ارتباط مستقیم داشته باشیم.

وی همچنین از عدم حضور برخی مدیران در جمع‌های مردمی گلایه کرد و افزود:‌ مدیران و مسئولان باید حداکثر تلاش خود را داشته باشند تا با حضور در جمع‌های مردمی،‌ در دسترس مردم باشند و با شنیدن مشکلات آنان به برخی از کمبودها نیز پاسخ‌گو باشند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بومی یا غیربومی بودن مدیران ملاکی برای تایید یا رد صلاحیت آنان نیست، خاطرنشان کرد:‌ مدیرانی در شهرستان خدمت می‌کنند که با اینکه بومی نیستند، کارهای خوبی انجام می‌دهند و در عوض مدیران بومی در شهرستان هستند که کارهای چندانی انجام نداده‌اند.

انتهای پیام/2568/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول