اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

حضور وزیر بهداشت به همراه معاونان در خوزستان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز از حضور وزیر بهداشت به همراه معاونان این وزارت‌خانه در این استان خبر داد.

حضور وزیر بهداشت به همراه معاونان در خوزستان

اسماعیل ایدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: برنامه‌های اختصاصی حوزه بهداشت و درمان و دانشگاه یک برنامه وسیع است که خوشبختانه با حضور وزیر بهداشت و معاونان وی تلاش می‌شود تمام حوزه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سه روز در استان حضور دارند که تقریبا پنج و یا شش شهرستان به‌ وسیله وزیر و بقیه شهرستان‌های زیر پوشش هم به‌وسیله معاونان وزیر بازدید خواهد شد تا چالش‌ها و فرصت‌ها و نقاط قوت و ضعف استان در زمینه بهداشت و درمان شناسایی شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: علاوه بر این وزیر بهداشت با اعضای هیئت علمی و جامعه دانشگاهی نیز دیدار خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان و مسائل مربوط به آنها توسط معاونان وزیر به‌صورت مستقیم بررسی و ارزیابی می‌شود.

ایدنی خاطرنشان کرد: در پایان این برنامه‌ها نیز در اجلاسی که روسای این دانشگاه‌ها با وزیر و معاونان و هیئت رئیسه محترم دانشگاه علوم پزشکی اهواز خواهند داشت مشکلات آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر نیاز به تصویب مصوبات خاصی باشد در این جلسات راهکارهای لازم ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/72001/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول