اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبر داد

آغاز طرح شناسایی و پاکسازی پاتوق‌های جرم در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از آغاز عملیات گسترده شناسایی و پاکسازی ضربتی پاتوق‌های جرم در مشهد خبر داد.

آغاز طرح شناسایی و پاکسازی پاتوق‌های جرم در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، بهمن امیری‌مقدم اظهار کرد: با اجرای چند مرحله طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و امنیت محله‌محور و تجزیه و تحلیل نتایج به دست آمده، طرح عملیاتی شناسایی و پاکسازی ضربتی پاتوق‌های جرم در مشهد در دستور کار پلیس خراسان رضوی قرار گرفته است.

وی افزود: در نخستین مرحله از این عملیات غافلگیرانه، پلیس یک پاتوق قماربازان حرفه‌ای در محدوده بلوار وکیل‌آباد مشهد را پاکسازی و 18 متهم زن و مرد را در حال قماربازی دستگیر کرد.

امیری‌مقدم اضافه کرد: همچنین در این عملیات تیم‌های اطلاعات و آگاهی کلانتری طبرسی شمالی نیز با پیگیری پرونده یک مورد زورگیری و تجاوز به عنف و بهره‌گیری از بانک اطلاعات مجرمان توانستند این پاتوق جرم را که مخفیگاه سه زن فراری و سارقان حرفه‌ای بود، شناسایی و پاکسازی کنند.

وی افزود: در این عملیات 3 زورگیر خشن، 2 دختر 19 و 21 ساله و زنی 36 ساله به همراه گرداننده اصلی پاتوق دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تشکر از همکاری آگاهانه شهروندان با پلیس در ارائه گزارش‌های به موقع خبری گفت: به زودی شاهد اجرای مراحل دیگری از طرح‌های ضربتی پاکسازی پاتوق‌های جرم در مشهد و دیگر شهرهای خراسان رضوی خواهیم بود که نتایج آن را به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/2202/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول